در‌حذف مجاهدین از حکومت، داکتر عبدالله کمتر از غنی عمل نکرده است

  • انتشار: ۲۶ جدی ۱۳۹۶
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 35755

امروز دسته هایی از ماموران سپیدار ( قصر بی حاصل) نوشته اند که عطامحمدنور برای جلب توجه مردم، از حذف مجاهدین از قدرت، استفاده ابزاری می کند.

اما حافظه این جماعت را گند زده است و‌فراموش کرده اند که استاد همیشه با وجود حضور در حکومت، نقد هایی به نشانی حکومت داشته است. اگر این ماموران «فراموش کار» اند ، مردم هرگز موضع گیری های عدالت خواهانه آقای نور را از یاد نمی برند.

در‌ضمن سهم عبدالله در حذف مجاهدین از قدرت، به هیچ صورت کمتر از دکتر غنی نبوده است. حذف بسم الله خان از وزارت دفاع ملی، مخالفت با تقرر محمد یونس قانونی به عنوان رییس شورای عالی صلح و یا رییس دادگاه عالی، مخالفت و تعلل در معرفی عبدالشکور واقف حکیمی و فضل احمد معنوی به عنوان لوی سارنوال کشور، مخالفت با تقرر عتیق الله بریالی در وزارت داخله و لوی درستیز، عزل داکتر یاسین ضیا از معاونیت ریاست امنیت ملی، عبدالستار مراد از وزارت اقتصاد، تاج محمد جاهد از وزارت داخله  و موارد مشابه دیگر در کنار تقویت چهره های غیر مجاهد و همسویی با رییس حکومت وحدت ملی در گماریدن چهره های بی پایه و مجاهد ستیز، نمونه های بارز از عملکرد های مجاهد ستیزانه عبدالله است که در صورت نیاز اسرار بیش‌تری نیز فاش می گردد.

داکتر ذبیح فطرت

معاون سخنگوی حزب جمعیت

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟