دردسرهای ترامپ در موضوع روابط جنسی نامشروعش تمام شدنی نیست!

  • انتشار: ۳۰ سرطان ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیبین الملل
  • شناسه مطلب: 45301

افتضاحی جدید برای ترامپ که باعث سر و صدای زیادی در رسانه های این کشور شد. رسانه های آمریکایی گزارش دادند که فایل صوتی پرداخت پول از سوی ترامپ به کارن مک دوگل مدل یک نشریه مستهجن برای افشا نشدن رابطه‌شان به رسانه‌ها درز کرده است.

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند اف‌بی‌آی فایل ضبط‌شده‌ای از مکالمه ترامپ با وکیل شخصی‌اش درباره لاپوشانی فساد جنسی‌اش در اختیار دارد.

مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دو ماه قبل از انتخابات سال ۲۰۱۶، مکالمه خودش با ترامپ که درباره پرداخت حق‌السکوت به مدل سابق مجله پلی‌بوی برای جلوگیری از افشاگری‌های او درباره روابط جنسی‌اش با ترامپ بوده را ضبط کرده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز با گزارش این خبر افزود این فایل ضبط‌شده جزو اسنادی است که اف‌بی‌آی در جریان حمله فروردین‌ماه به دفتر کار و منزل مایکل کوهن به دست آورده است.

مأموران اداره تحقیقات فدرال آمریکا، چند ماه قبل برای به دست آوردن اسنادی درباره اقدام ترامپ برای پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن به دفتر کار مایکل کوهن یورش بردند.

وجود این فایل ضبط‌شده، از سوی دیگر باعث ایجاد تردیدهای بیشتر بر سر تاکتیک‌هایی خواهد شد که ترامپ و دستیارانش از آنها برای پنهان کردن فسادهای جنسی او استفاده کرده‌اند.

این مکالمه ضبط‌شده مربوط به پرداخت پول به «کارن مک‌دوگال»، مدل سابق مجله «پلی‌بوی» برای ساکت کردن او درباره روابط جنسی‌اش با ترامپ است. نیویورک‌تایمز به جزئیات بیشتری از محتوای این مکالمه اشاره نکرده است.

«مک‌دوگال» قبلاً مدعی شده که بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ بیش از ۱۰ ماه با دونالد ترامپ رابطه جنسی داشته است. ترامپ در همین بازه زمانی با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن هم رابطه داشته است.

این روابط در حالی برقرار شده‌اند که ترامپ با سومین همسر خود، ملانیا ترامپ زندگی می‌کرده و بارون، پسرشان چند ماهه بوده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟