دختر علی احمد جلالی: هزاره ها جاسوس انگلیسند و باید به مغولستان برگردند

  • انتشار: ۹ میزان ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 31328

بهاره جلالی دختر علی احمد جلالی سفیر افغانستان در آلمان در توییتی نوشته است که هزاره ها جاسوس انگلیس هستند و مغول تبارند و باید به مغولستان برگردند. این گفته های دختر آقای جلالی با واکنش هایی روبرو شده است.

بهار جلالی دختر علی احمد جلالی سفیر کبیر دولت افغانستان در آلمان که گفته می شود، استاد در دانشگاه امریکایی افغانستان در کابل است، در توییتی گفته که هزاره ها جاسوس و مغول تبارند و باید به مغولستان بروند، او این نظر را به نقل از کتاب پدرش زیر عنوان تاریخ حرب در افغانستان گفته است.

این گفته های دختر سفیر افغانستان در آلمان با واکنش هایی روبرو شده است، امرالله صالح در واکنش به این اظهارات نوشته است که دختر علی احمد جلالی به عنوان منافق و ترویج نگاهِ فایشستی باید در لیست سیاه قرار گیرد و از افغانستان اخراج شود.

آقای صالح نوشته است؛ افغان هایی که در مسابقات ورزش های زیر سالنی در جمهوری ترکمنستان مدال آوردند چندتای شان از تبار هزاره اند.

درین مسایفات شصت و چهار کشور جهان اشتراک داشتند. وقتی حسین بخش صفری پرچم ملی افغانستان را به اهتزاز آورد از حس فخر و پیروزی اشک خوشی – یا بهتر بگویم اشک بی تعریف از چشمانش جاری بود. در همانجا معنای افغانستان همین مدال آوران بودند.

وی گفته است اما اکنون دختر آقای جلالی سفیر کبیر دولت افغانستان در آلمان به اسم بهار جلالی که خود استاد در پوهنتون امریکایی افغانستان در کابل است گفته که هزاره ها جاسوس و مغول تبار اند و باید به مغولستان بروند. او این نظر را به نقل از کتاب پدرش زیر عنوان تاریخ حرب در افغانستان گفته است. بیایید از مقامات ذیصلاح بخواهیم این منافق دو تابعته را که هیچ خدمتی برای این وطن غیر از منفعت بری نکرده است اخراج نماید و در لیست سیاه قرار داده و از ورود دوباره او جلوگیری شود. سخن منافقت آمیز ، پر تعصب ، تبعیض آمیز و رکیک این خانم به حدی زشت است که حتی امریکایی ها آنرا نکوهش کرده اند. لطفا او را ازین خاک بیرون بکشید تا درس عبرت به هم مسلکان منافق او شود.

نظرات(۱ دیدگاه)

  1. محبوبه
    (۱۴ سنبله ۱۳۹۷)

    خودش افغان عرب وطن فروشند که کشور به هر کس خواستند فروختند از انگلیس تا ایران امریکا و پاکستان

نظر شما چیست؟