دارایی های ارزشمند رهبر کوریای شمالی چیست؟

  • انتشار: ۲۹ حمل ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 21009

رهبر جوان کوریای شمالی که فقط 33 سال دارد، با رفتارها وتصمیمات خود یکی از بحث برانگیزترین رهبران جهان به شمارمی آید.

کیم جونگ اون دارایی های بسیار گرانبهایی دارد که شاید مهمترین آنها کاخ خورشید است که اغلب بر آن نام مقبره کیم ایل سونگ اطلاق می شود. این کاخ در شمال شرق پیونگ یانگ قراردارد و به وسیله یک خندق آبی احاطه شده است.

روزهای سه شنبه و پنجشنبه برای بازدید عموم از این کاخ اختصاص داده شده  و مقبره کیم ایل سونگ و پسرش کیم جو ایل در آن قراردارد.

علاوه بر این کاخ، رهبر کوریای شمالی یک موبایل مرموز در اختیار دارد که گفته شده است از برند اچ.تی.سی است. این موبایل در تمرینات نظامی متعدد دردستان رهبر کوریای شمالی مشاهده شده؛ اما جزییات آن همچنان ناشناخته است. معروف است که کیم جونگ اون و فرماندهان نظامی در کوریای شمالی از یک شبکه ویژه برای برقراری ارتباط استفاده می کنند تا گفتگوهای خود را محرمانه نگه دارند.

کیم جونگ اون همچنین جزیره ای اختصاصی دارد که درمکانی سِرّی در ساحل کشور واقع است و بنا به آنچه که یکی از شبکه ها در یوتیوب منتشر کرده، یکی از شخصیت های مشهور آمریکا این جزیره را بسیار بزرگ توصیف کرده و گفته می شود که رهبر کوریای شمالی در آن سکونت دارد و از طرف وزارت دفاع از آن محافظت می شود و شامل سامانه های دفاع موشکی است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟