حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها در سوریه

  • انتشار: ۹ میزان ۱۳۹۷
  • سرویس: بین المللتیتر 1
  • شناسه مطلب: 48244

روابط عمومی کل سپاه پاسداران ایران در اطلاعیه ای از حمله موشکی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه وهلاکت شمار زیادی از تروریست های تکفیری خبر داد.

روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه ای از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با 6 فروند موشک بالستیک زمین به زمین در نخستین ساعات بامداد امروز(دوشنبه) توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد و تاکید کرد: ، امنیت ملت ایران خط قرمز نیروهای مسلح بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت ازمیهن اسلامی و تامین امنیت و آرامش مردم عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و مشت آهنین خود را همچنان مهیای پاسخ قاطع و کوبنده به هر گونه شرارت و شیطنت دشمنان قرار خواهد داد.

در این بیانیه آمده است طی این عملیات که با نام “ضربت محرم” انجام شد ، تعداد 6 فروند موشک بالستیک میان برد از پایگاه های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در غرب کشور شلیک و تروریست های مزدور و جنایتکار از فاصله 570 کیلومتری هدف ضربات مهلک و مرگبار قرار گرفتند.

طبق اظهارات سپاه پاسداران، بعد از این حمله، 7 فروند پهپاد رزمی این نیرو مواضع و مقرهای تجمع و پشتیبانی تروریست های را بمباران کردند.

بیانیه میفزاید در این عملیات تعدادی از سرکردگان و عناصر موثر جنایت اخیر  تروریست ها به هلاکت رسیده و یا مجروح شده اند، همچنین زیرساخت های آمادی و انبار ذخیره مهمات آنان منهدم گردید.

این عملیات موشکی در پاسخ به حمله 31 سنبله به مراسم نیروهای مسلح ایران در اهواز که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 90 نفرگردید، اجرا گردیده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟