«حمدالله محب» به حیث سرپرست جدید وزارت داخله منصوب شد

  • انتشار: ۱ دلو ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 52721

رئیس جمهوری غنی، شام دیروز(30 جدی) در دیدار با هیئت رهبری وزارت امور داخله، «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی را تا تعیین وزیر داخله جدید به حیث این سمت معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری اطلس،به گفته ارگ ریاست جمهوری؛ در این دیدار، جانان بارکزی معاون اول این وزارت، گزارش اجراات وزارت متذکره را در بخش اصلاحات، مبارزه با فساد، سطح اکمالات، تعیینات از طریق بورد، شایسته سالاری، مبارزه با جرایم، مشارکت زنان، توزیع زمین و اجرای کوپون برای فامیل های شهدا و روند مصرف بودجه به رئیس جمهور ارائه کرد.

رئیس جمهور غنی در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت های پولیس تاکید کرد: روندی که در دورۀ مدیریت امرالله صالح آغاز شده بود، ادامه می یابد و تصامیم از فرد محوری به نهاد محوری باید مبدل شود.

او با بیان این که روند اجماع مدیریتی در وزارت امور داخله ادامه می یابد و به عقب نمی رود و نیز به‌خاطر اینکه وقفه به وجود نیاید، «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی کشور را تا تعیین وزیر داخله جدید، به این سمت معرفی کرد.

وی با قدردانی از مدیریت پولیس در انتخابات پارلمانی و روند ثبت نام ریاست جمهوری، هدایت داد که یک گروپ کاری برای مدیریت امنیت انتخابات در وزارت امور داخله ایجاد گردد و ترتیبات همه جانبه برای امنیت انتخابات گرفته شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟