حمایت قاطعانه هند از افغانستان برای هر نوع اقدام علیه تروریسم

  • انتشار: ۶ ثور ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 21340
مودی

نارندرا مودی نخست وزیر هند در نامه‌ای به رئیس‌جمهور غنی به وی تاکید کرد که دهلی نو قاطعانه از کابل برای مقابله با هر نوع اقدام تروریستی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری پی‌تی‌آی، نارندرا مودی، نخست وزیر هندوستان در این نامه به اشرف غنی، رئیس‌جمهور تاکید کرد که با تمام توان و کمک‌های لازم از اقدامات دولت کابل برای مقابله با تروریسم حمایت می‌کند و کمک رسانی خود را به افرادی که در جریان حمله تروریستی در مزار شریف که روز جمعه رخ داد، ادامه می‌دهد؛ در جریان این حمله تروریستی بیش از ۱۴۰ سرباز و افسر ارتش کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

مودی در نامه خود مراتب تاسف و ناراحتی‌اش را بابت این حمله تروریستی به رئیس‌جمهور ابراز داشت.

وی با محکوم کردن این حمله گفت: باید تمام توان خود را برای از میان برداشتن پناهگاه‌های امن مورد استفاده تروریست‌ها در داخل و خارج از افغانستان به کار ببریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه هندوستان نیز در پیام‌های توئیتری خود نوشت: نخست وزیر هندوستان همدردی خود را با مردم افغانستان و نیروهای امنیتی بابت حمله اخیر تروریستی در این کشور ابراز داشت و خواستار همکاری بیشتر تمام نیروها برای مقابله با این اقدامات شد.

وی ادامه داد: اتحاد، صلح،‌ امنیت، ثبات و عظمت افغانستان خواسته مردم هند و دولت دهلی نو است و نخست وزیر هندوستان در نامه خود به رئیس‌جمهوری افغانستان حمایت قاطعش را از دولت این کشور برای مقابله با هرگونه اقدام تروریستی اعلام کرده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟