حضور پررنگ انتشارات افغانستانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

  • انتشار: ۱۵ ثور ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 21785

به گزارش خبرگزاری اطلس، سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 12 ثور با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ایران  و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

از افغانستان نیز انتشارات تاک ، مجله کودکان افغانستان، انتشارات عرفان ، خانه ادبیات افغانستان و سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در ایران در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارند.

براساس این گزارش انتشارات تاک با 60 عنوان کتاب که تا بحال در ایران منتشر نشده است، از جمله کتابهای سی پاره منم از محسن سعیدی، عقاب چگونه می میرد از ابوطالب مظفری، شب که از پوستمان گذشت از محمد صادق دهقان، گلنار و آیینه از ره نورد زریاب و … در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

 

در بخش کودک و نوجوان کتابهای بود نبود، بودگار بود ، خوشه ها و ملخ اثر محمدحسین محمدی نیز از انتشارات تاک در این نمایشگاه به چشم می خورد.

کتابچه ای با عنوان نامه ای به طالبان از سری نامه های صلح با گردآوری نادر موسوی و حسین سوختانلو هم با استقبال گسترده ای مواجه شده است. این کتابچه نامه های کودکان به طالبان می باشد.

گفتنی است هیاتی از ناشران و اهالی فرهنگ ایتالیا به عنوان میهمان ویژه در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارند.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ ثور ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برپا است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟