حضور با پرچم مجاهدین در خیابان های شهر کابل

  • انتشار: ۲۷ جوزا ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیسیاست
  • شناسه مطلب: 43935

بعد از اینکه روز گذشته صدها تن از شبه نظامیان طالبان و هواداران آنها با برافراشتن پرچم طالبان در شهر کابل مانور دادند، امروز نیز تعدادی با بلندکردن پرچم مجاهدین و نصب تصاویر احمدشاه مسعود قهرمان ملی بروی موترهایشان به جاده های کابل آمدند.

امروز (یکشنبه) ده ها تن از باشندگان پایتخت با حمل پرچم دوران حکومت برهان الدین ربانی و نصب تصاویر احمدشاه مسعود قهرمان ملی بروی موترهایشان، در خیابان های شهر کابل گشت زنی کردند.

این در حالیست که در دو روز گذشته ده ها تن از ملیشه های طالبان و به همراه غیرنظان هوادار این گروه در بعضی از شهرهای کشور به شمول کابل پایتخت با افراشتن پرچم طالبان حضور خود را نمایان کردند.

در روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از سربازان ارتش افغانستان و جنگجویان طالبان دیده می‌شود که همدیگر را در آغوش می‌کشیدند و بایکدیگر عکس می‌گرفتند.

طالبان در یک اقدام غیرمنتظره اعلام کرد که در طول تعطیلات عیدفطر سلاح‌هایش را برزمین می‌گذارد. افراد طالبان که بسیاری از آن‌ها عینک دودی زده بودند، از طریق دروازه‌های جنوبی و جنوب غرب کابل وارد شهر شدند. بسیاری از اهالی سعی می‌کردند تا با جنگجویان طالبان عکس بگیرند. طالبان هم مردم را تشویق می‌کردند که پیش بیایند و عکس بگیرند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟