حجاب همسر «محمد صلاح» +عکس

  • انتشار: ۱۳ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 40781
محمد صلاج

انتشار تصاویر حجاب همسر محمد صلاح بازیکن تیم فوتبال لیورپول در بازی با رم، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری اطلس،همسر و فرزند بهترین فوتبالیست سال انگلستان شب گذشته از نزدیک شاهد دیدار تیم های لیورپول و رم بودند.

تیم های فوتبال رم و لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.

لیورپولی ها که در بازی رفت با نتیجه 5 – 2 پیروز شده بودند در بازی شب گذشته با نتیجه 4 – 2 شکست خوردند اما توانستند راهی فینال شوند.

حجاب همسر محمد صلاح سوژه رسانه ها

بازی دیشب اما یک مهمان ویژه داشت و آن هم همسر محمد صلاح بهترین بازیکن فوتبال انگلیس آن هم با حجاب اسلامی در ورزشگاه المپیک رم بود.

دقایقی بعد از آغاز بازی، تصاویر حجاب همسر محمد صلاح، بازیکن لیورپول در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و سرانجام واکنش رسانه های بزرگ دنیا را باخود بهمراه داشت.

کاربران شبکه های اجتماعی حضور همسر محمد صلاح با حجاب اسلامی در استادیوم را پیام صلح فوتبال دانسته و از آن به معجزه فوتبال یاد کردند.

کاربری در تویتر نوشت: پوشش اسلامی همسر محمد صلاح بازیکن محبوب ما نشان میدهد فوتبال چقد میتواند انسانها را بهم نزدیک کند.

رسانه های ورزشی نیز نوشتند محمد صلاح با دعوت همسر خود به ورزشگاه نشان داد به یاوه گویی های برخی هواداران نژادپرست اعتنایی ندارد و همان کاری را که خودش میداند درست است، انجام میدهد.

حجاب همسر محمد صلاح
همسر و فرزند محمد صلاح
همسر محمد صلاح
حجاب همسر محمد صلاح

محمد صلاح کیست؟

محمد صلاح که نام کامل او محمد صلاح حامد غالي طه است در سال 1992 در مصر متولد شد و برای نخستین بار در سطح حرفه ای در باشگاه المقاومون العرب مصر بازی های درخشانی از خود نشان داد و پس از آن بود که مورد توجه تیم های اروپایی واقع شد.

وی سپس از باشگاه بازل سویس سربرآورد و با قراردادی 4 ساله مشغول خدمت به این شد. محمد صلاح سابقه بازی در تیمهای فیورنتینا و رم را نیز دارا هست و هم اکنون در تیم لیورپول مشغول بازی است.

انتشار تصاویر حجاب همسر محمد صلاح در بازی با تیم سابقش، مورد توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی واقع شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟