جاوید فیصل: بهار آینده، فصل جنگ است

  • انتشار: ۱۲ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 18973

مقامات در رياست اجرايي، بهار آینده را فصل جنگ خوانده و مى گويدکه نيروهای امنيتی و دفاعى آمادگى کامل براى دفع حملات مخالفان مسلح دارند و با تمام قدرت در برابر آنان ايستادگى خواهندکرد.

جاويد فيصل معاون سخنگوی رياست اجراييه حکومت که امروز (پنجشنبه) در نشست خبری اش گفت که حکومت افغانستان در زمستان سال جاری، به منظور تهديدات بهار پيش روی آمادگى های لازم را گرفته است.

وی افزود: “نيروهای امنيتی ما در تمام بخش ها آمادگی گرفته اند و با تمام توان و قدرت آماده دفع تهديدات در مقابل دشمن هستند و از شهروندان دفاع می کنند.”

فیصل، حملات انتحارى روز گذشته که سبب کشته شدن حدود ٢٠ تن و مجروحيت بيش از يکصدتن ديگر گرديد را تقبيح نموده گفت که چنين حملات مخالفان مسلح بر روحيه نيروهاى امنيتى هيچگونه تاثيرمنفى نخواهدگذاشت.

معاون سخنگوی رياست اجرايي افزودکه در رابطه به اين حمله تحقيقات آغاز گرديده؛ اما تاکنون معلوم نيست که در پشت اين رويداد کدام  کشور دست دارد.

فيصل، با بيان اينکه گروه های تروريستی هميشه از بيرون افغانستان اکمال شده اند می گويد: “تحقيقات جريان دارد؛ اما تاکنون معلوم نيست که اين حملات در پاکستان طرح ريزی شده يا خير، ما بايد منتظر تحقيقات باشيم؛ اما بدون شک در منطقه، پاکستان يکی از حاميان قوی تروريستان است و کشوری است که تروريزم را پرورش داده و بيشترين تروريستان که در افغانستان می جنگند، در پاکستان تربيه شده است.”

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟