تیم حفاظت از رهبر کوریایی شمالی را چه کسانی تشکیل می دهد؟

  • انتشار: ۷ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 29661

کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی که دایما جانش در ترس است، تعدادی از ماموران سابق سرویس امنیتی روسیه (کا.گ.ب) را برای حفاظت از جانش در برابر سوء قصد احتمالی دشمنان استخدام کرده است.

به گزارش بیزنس اینسایدر، رهبر کوریای شمالی 10 نفر از ماموران سابق ضدتروریست کا.گ.ب(KGB)، برای آموزش نحوه تشخیص و عکس‌العمل در مقابل حملات تروریستی و سوء قصد به بادی‌گاردهایش را استخدام کرده است.

ماموران کا.گ.ب، سرویس اطلاعاتی و سازمان جاسوسی شوروی سابق، سالها تجربه ارزشمند و تمرینات طاقت فرسا برای دفاع از اهداف با ارزش این کشور در برابر اقدامات تروریستی و براندازی را گذرانده‌اند.

یک منبع موثق در گفتگو با خبرگزاری آساهی شینبام جاپان گفته است که کیم جونگ اون از سیستم‌ سلاح‌های تهاجمی آمریکا مانند هواپیما‌های بدون سرنشین عقاب خاکستری (Gray Eagle) آمریکایی که قرار است از سال 2018 از سوی ارتش کوریای جنوبی علیه کشورش به‌کار گرفته شوند، شدیدا در هراس است.

خبرگزاری‌های کوریای جنوبی گزارش داده‌اند که در صورت تصمیم کوریای شمالی برای تهاجم به کشورهای دیگر، کوریای جنوبی و آمریکا قصد دارند با همکاری یکدیگر برای تشکیل یک نیروی متخصص سوء قصد مهلک برای قتل رهبر کوریای شمالی وارد عمل شوند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟