تقدیر از بانوان برتر در مسابقه شعر بانوی آسمانی

  • انتشار: ۲۰ حوت ۱۳۹۶
  • سرویس: فرهنگ و هنر
  • شناسه مطلب: 37994

در مراسمی که توسط افغانستانی های مقیم ایران در شهر مشهد برگزار شده بود، به تعدادی از بانوان برتر و برندگان شعر بانوی آسمانی جوایزی اهدا کرد.

در مراسمی به همین منظور در شهر مشهد ایران برگزار شده بود به تعدادی از بانوانی که در عرصه های ادبی و هنری آثار برتری داشتند، جوایزی اهدا شد.

در این رقابت ها خانم ریحانه صالحی، غلامحسین میری، زهرا میری در بخش مسابقه اینترنتی بانوی آسمان حایز جوایز برتر شدند.

در قسمت دلنوشته مسابقه اینترنتی بانوی آسمانی، نرگس ماهر، نرگس احمدی و طاهره صالحی جوایز را از آن خود کردند. همچنین سیده نرگس رضایی و الهام محمدی به عنوان کوچکترین شرکت کنندگان تحایفی دریافت کردند.

همچنان در این مراسم از زهرا غلامی مادر سه شهید (مدافع حرم و در مصاف با طالبان) و یک رزمنده فعلی؛ سکینه حسینی ده سال همکاری فرهنگی با خانواده های شهدا، همسر و خواهر جانبازان دفاع مقدس و مادر جانباز مدافع حرم و مسئول هیئت شیفتگان حضرت زینب (س)؛ سیما اکبرزاده استاد و برگزار کننده جلسات قرآنی و آموزشی وشاعر آئینی؛ طاهره اکبری کارشناسی ارتباط تصویر، تصویر ساز کتاب کودک و طراح، نقاش و گرافیست؛ فروزان طاهری دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری، مدرس دانشگاه و عضو اطاق فکر خراسان رضوی؛ الهه مظفری دیپلمه، ورزشکار در رشته های دو میدانی، شنا، ژیمناستیک و کنگ فو؛ آمنه محمدی کارشناسی زبان انگلیسی، مدیر مسئوول موسسه آموزشی درمانی صاحب و خیریه درمانی صاحب؛ بی بی زهرا حسینی دکترای کلام اسلامی، مدیریت حوزه علمیه حضرت زینب (س) و مدیر مسئول نشریه رایحه؛ حمیده کریمی کارشناسی معماری، سرپرست تیم قایقرانی بانوان افغانستانی ها در استان خراسان و کسب مقام اول مسابقات قایقرانی بانوان در استان به عنوان بانوانی که در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و همچنان در بخش ورزش پرتلاش بودند، نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ضمن برترین بانو هم خانم یاسمین حسنات بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟