ترامپ: سازمان ملل تبدیل به محلی برای خوشگذرانی شده است

  • انتشار: ۷ جدی ۱۳۹۵
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 16524

دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا که حدود 20 روز دیگر قرار است وارد کاخ سفید شود، باردیگر سازمان ملل متحد را به انتقاد گرفت ونوشت: سازمان ملل به باشگاهی برای دور هم بودن افراد بدل شده است.

ترامپ در توئیتر در این باره نوشت: ‘سازمان ملل متحد پتانسیل بالقوه ای دارد اما هم اکنون فقط به باشگاهی برای دورهم بودن افراد، گَپ زدن و داشتن اوقات خوبی بدل شده ، بسیار غم انگیز است.’

توئیت ترامپ در واکنش به قطعنامه 24 دسامبر شورای امنیت سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف فوری شهرک سازی در سرزمین های اشغالی است که آمریکا آنرا وتو نکرد و به آن رای ممتنع داد.

این قطعنامه که از سوی 14 عضو دیگر شورای امنیت به تصویب رسید خشم مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت تا جایی که بنیامین نتانیاهو ضمن آنکه اعلام کرد به این قطعنامه توجهی نخواهد کرد، در اعتراض به وتو نشدن این قطعنامه از سوی واشنگتن، سفیر آمریکا را احضار و روابط این رژیم را با سایر کشورهای عضو شورای امنیت محدود کرد.

دونالد ترامپ در انتخابات هشتم ماه نوامبر با شکست هیلاری کلینتون رقیب دمکرات خود و با کسب 304 رای الکترال، بعنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا برگزیده شد.

وی قرار است 20 ژانویه 2017میلادی سوگند ریاست جمهوری یاد کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟