تجاوز به یمن و فلسطین؛ دو طرف یک سکه

  • انتشار: ۵ سرطان ۱۳۹۶
  • سرویس: دسته بندی نشده
  • شناسه مطلب: 25870

برخی کشورهای اسلامی، آمریکا را بر سایر کشورهای هم مسلک خود ترجیح داده اند. این در حالیست که آمریکا از این کشورها برای رسیدن به منافع خود در منطقه استفاده میکند.
متحدین آمریکا در این تلاشند که مسلمانان، مسئله فلسطين را فراموش کنند و در این راستا برای به رسمیت شناساندن اسرائيل از یکدیگر سبقت می گیرند.

كشتار بی رحمانه كودكان معصوم غزه

بین ظلمهای اسرائيل در فلسطین و مظالمی که بر مردم یمن توسط برخی مسلمانان در حال ارتکاب است، مشابهت وجود دارد.

آن بلاهایی که ریاست غاصب صهیونیستی از ده ها سال بر سر فلسطینیان آورده، امروز همان بلا را برخی کشورهای اسلامی بر سر یمن آورده اند.
شکی در این نیست که نه دولت غاصب صهیونیستی می تواند در اهداف مذموم خود کامیاب شود و نه آن کشورهای اسلامی که به یمن تجاوز کرده اند.

ظلمی که بر یمن و فلسطین روا داشته شده، از زوایای مختلفی کاملا مانند یکدیگر است.

با تجاوزی که به این دو کشور کرده اند، دقیقا در حال نسل کشی مسلمانان هستند، در حالیکه این عمل قبیح از نظر حقوق بشر و قوانین جهانی، مذموم بوده و همچنین قابل مواخذه است.

از طرف دیگر با تجاوز به مسلمانان مظلوم یمن، کشورهای تجاوزگر هستند که ضرر خواهند کرد و بی تردید این تجاوزگران به اهداف خود نخواهند رسید.

خون; تنها دستاورد آل سعود برای یمنی ها

اگر با تجاوز کردن صهیونیستها به فلسطین، این احتمال وجود می داشت که آنها به پیروزی رسیده اند، پس امکان پیروزی تجاوزگران به یمن نیز باید تا بحال ظاهر می شد.
این حقیقت نیز از مسلمین جهان پوشیده نیست که هیچ کس با ظلم و زور بر مردم بی گناه تا بحال نتوانسته به کامیابی برسد.
اما تفاوت بزرگی که بین این دو وجود دارد، این است که اسرائيل غاصب، یک دولت اسلامی نیست ولی آن کشورهایی که به یمن تجاوز کرده اند هم حاکمانش مسلمانند و هم مردمانش، و این است نکته باعث افسوس و لحظه تامل برای هر مسلمان.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟