بی سابقه ترین عملیات هوایی ارتش سوریه علیه تروریستها

  • انتشار: ۱۱ جوزا ۱۳۹۴
  • سرویس: بین المللتیتر 2
  • شناسه مطلب: 5923

ده‌ها سرکرده گروه تروریستی تکفیری «داعش» در بی‌سابقه‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه در استان «رقه» کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از فارس، نیروی هوایی ارتش سوریه در بی‌سابقه‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات خود از زمان آغاز بحران سوریه تاکنون بیش از 30 پرواز را علیه «داعش» انجام داد.این عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه علیه داعش در منطقه «عاید صغیر» واقع در ریف طبقه، از توابع استان رقه انجام شد که مهمترین و اصلی‌ترین پایگاه داعش در سوریه شمرده می‌شود.

در این عملیات، نیروی هوایی ارتش سوریه منطقه ییلاقی عاید صغیر که زمانی شخصیت‌های برجسته و مهم رقه برای گذران اوقات فراغت و تفریح خود به آن روی می‌آوردند، را بمباران کرد.

از زمان تصرف استان رقه بدست داعش منطقه ییلاقی عاید صغیر به محل گذران اوقات فراغت و خوشگذرانی بزرگ‌ترین تروریست‌های تکفیری جهان که در داعش فعالیت دارند و اغلب مناصب بالا و ارشد این گروه را تصدی و آن را هدایت می‌کنند، تبدیل شده است.

عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه در این منطقه که تاکنون در نوع خود اولین و بی‌سابقه بوده است، موجب کشته شدن ده‌ها سرکرده بزرگ و معروف داعشی شده است.

پایگاه خبری شام تایمز در گزارشی نوشت: جدیدترین خبرهای بدست آمده از این عملیات تاکید می‌کند که نیروهای اطلاعات و امنیت ارتش سوریه پس از 3 روز رصد و پیگیری موفق شدند، در صفوف داعش در شهر رقه نفوذ کنند و اطلاعاتی درباره اتاق اصلی عملیات این گروه در رقه بدست آورند.

نیروهای اطلاعات و امنیت ارتش سوریه در این ماموریت از نشست محرمانه و بسیار مهم سرکردگان ارشد داعش و مسئولان برنامه ریزی و طراحی نقشه‌های عملیاتی و نظامی این گروه تکفیری در منطقه ییلاقی عاید صغیر اطلاع حاصل کردند.

در این عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه علاوه بر کشته شدن ده‌ها سرکرده ارشد داعش، شمار زیادی نیز زخمی شدند که اغلب دارای تابعیت‌های غیر سوری و عربی هستند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟