در ولسوال خواجه عمری غزنی، مدیر امنیت و 14 نیروی امنیتی جان باختند

  • انتشار: ۲۳ حمل ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 39555

به گزارش اطلس, ولسوالی خواجه عمری این ولایت شب گذشته به دست  طالبان سقوط کرده است. در سقوط این ولسوالی، علی شمس ولسوال و مدیر امنیت این ولسوالی و 14 تن از سربازان امنیتی و دفاعی به شهادت رسیدند.

فرمانده پلیس غزنی می‌گوید که طالبان شب گذشته به صورت گروهی بر ساختمان ولسوالی، فرماندهی پلیس و پاسگاه‌های نیروهای امنیتی ولسوالی خواجه عمری حمله کردند که پس از درگیری ولسوال، آمر امنیت و شماری از کارمندان این ولسوالی را به شهادت رساندند.

جنرال محمدزمان فرمانده پلیس غزنی  با آن‌که آمار دقیقی از کشته شدگان این حمله نمی‌دهد؛ اما می‌گوید که شماری از کارمندان امنیت ملی، و کارکنان این ولسوالی شامل کشته شدگان اند.

اما رمضان علی محسنی مدیر امنیت غزنی می‌گوید که به شمول ولسوال و آمر امنیت 14 تن کشته و 10 تن دیگر زخمی شده اند. به گفته‌ی او در این حمله 40 عضو طالبان نیز کشته شده اند.

عارف رحمانی، نماینده مردم غزنی در مجلس در صفحه‌ی فیس‌بوک خود نوشته: “شب گذشته ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی سقوط کرده ولسوال، مدیر امنیت و ۱۴ تن از افسران و سربازان پولیس و امنیت ملی به شهادت رسیده اند. ولسوالی تحت مدیریت برادران ناراضی است‌!”

گزارش‌های تٲیید نشده حاکی است که طالبان تجهیزات جنگی را باخود برده و ساختمان ولسوالی را به آتش کشیده‌اند.

ولسوالی خواجه عمری در بیست کیلومتری شمال شهر غزنی موقعیت دارد. این ولسوالی از ولسوالی‌های امن این ولایت است که تاکنون چنین رویدادی را شاهد نبوده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟