برای تغییرات بنیادی در ادارات، نیازمند وقت هستم

  • انتشار: ۲۸ عقرب ۱۳۹۳
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 942

اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروز سلسلهء دیدار های خویش را با نماینده گان مردم در ولسی جرگه به سطح زون ها، طی دیداری با وکلای ولایات کندهار، هلمند، ارزگان، زابل و دایکندی، تکمیل کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، نماینده گان ولایات مذکور مشکلات محلی شانرا در عرصه های مختلف با رئیس جمهور شریک ساختند و خواهان توجه جدی حکومت برای حل آن گردیدند.

محمد اشرف غنی پس از استماع خواست ها و مشکلات آنان، گفت که مشکلات مردم افغانستان بسیار زیاد است و ما به یک اجماع بزرگان، علمای دینی، زنان و جوانان به منظور شناسایی و حل این مشکلات نیاز داریم.

رئیس جمهور گفت که دیدار های آیندهء من با نماینده گان ولسی جرگه به سطح زون ها، بیشتر بر اساس این متمرکز خواهد بود که کدام مشکلات در فیصله های قبلی حل گردیده، چه تعداد در حال حل شدن است و مشکلاتی که حل نگردیده، علت اش چی می باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت آب در توسعه زراعت و تولید برق گفت که در جریان شش ماه بر اساس یک پلان ملی زیر بنائی، اقداماتی به منظور رفع مشکلات در عرصه های احداث سرک ها و بند های برق، آغاز خواهد شد.

رئیس جمهور غنی با تاکید به جلوگیری فساد در کشور، گفت که از این پس قرارداد های بزرگ را خودش نظارت خواهد کرد و برای هیچ فردی اجازه نخواهد داد که در فساد دخیل شود.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد که باید با تاجران و سرمایه گذاران بزرگ منطقه صحبت صورت گیرد تا میوه های تازه و خشک باغداران و تاجران افغان در بازار های منطقه راه یابد.

محمد اشرف غنی گفت که ایجاد اصلاحات در کشور به زمان نیاز دارد، بعضی در کوتاه مدت، شماری در وسط مدت و یک تعداد دیگری آن در درازمدت انجام خواهد شد اما برای من وقت بدهید تا تغیرات اساسی و بنیادی را در ادارات افغانستان بوجود آورم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟