بد اقبالی لیورپول باعث پیروزی کهکشانی ها شد

  • انتشار: ۶ جوزا ۱۳۹۷
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 43041

در دیدار نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا رئال مادرید توانست با نتیجه ۳-۱ لیورپول را شکست داده و برای سیزدهمین بار، فاتح لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا شود.

دو اشتباه بزرگ از دروازه‌بان لیورپول «کاریوس» و همچنان مصدومیت شدید محمد صلاح در نیمه اول بازی، از عوامل عمده باخت این تیم در مقابل کهکشانی‌ها بود.

گل‌های این دیدار را برای کهکشانی‌ها (کریم بنزما دقیقه ۵۲) و (گرت بیل در دقایق ۶۴ و ۸۴ ) به ثمر رساندند و تک گل لیورپولی‌ها را در دقیقه ۵۷، سادیو مانه به ثمر رساند.

گل دقیقه ۵۲ کریم بنزما، از روی اشتباه فاحش کاریوس به ثمر رسید بطوریکه وی توپ را به قصد پاس، به پای بنزما کوبید و وارد دروازه شد.

همچنان گل سوم کهکشانی ها نیز از روی یک شوت بلند به ثمر رسید که در آن کاریوس نتوانست توپ را به صورت کامل دفع کند و آن وارد دروازه شد.

این اشتباهات سبب شد تا کاریوس در پایان دیدار با ریختن اشک از هواداران لیورپول معذرت خواهی کند.

همچنان محمد صلاح ستاره لیورپول، در دقیقه ۲۸ و به دلیل خطای سرجیو راموس، از ناحیه کتف به صورت شدید آسیب دید و به نقل از تیم پزشکی لیورپول، وی قادر به اشتراک در بازیهای جام جهانی فوتبال نخواهد بود.

با این حال کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید در صحبت‌هایی با شبکه بن اسپورت گفته است که روز‌های خوبی در رئال مادرید داشته و پس از گذشت چندروز در خصوص جدایی و یا عدم جدایی خود به هواداران خود اطلاع خواهد داد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟