اضافه شدن قابلیت جدید به Google Photos

  • انتشار: ۱۲ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 55909

از این‌ پس کاربران به کمک قابلیت جدیدی در Google Photos، قادر خواهند بود از اسناد، مدارک و رسیدهای خود تصاویر واضح‌تری ثبت کنند.

سال گذشته قابلیت چرخاندن و روشن‌تر کردن خودکار تصاویر به Google Photos افزوده شد؛ به دنبال آن شرکت گوگل در این هفته ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود افزود.

با کمک این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود تصویر اسناد پرینت شده یا صفحاتی با نوشته‌های زیاد را ویرایش کرده و یا برش دهند.

این ویژگی جدید بسیار شبیه به سایر گزینه‌های قبلی در اپلیکیشن Google Photos است.

برای استفاده از این قابلیت جدید فقط کافی است یک عکس بگیرید؛ سپس اپلیکیشن آن را تشخیص داده و گزینه “Crop & adjust” را در پایین عکس گرفته‌شده، نمایش خواهد داد.

اضافه شدن این گزینه، ویرایش تصاویر مربوط به اسناد و رسیدها را بهبود می‌بخشد.

پس از انتخاب این گزینه سه ویرایش اصلی (به‌صورت خودکار) بر تصویر اعمال خواهد شد که عبارت‌اند از: برش پس‌زمینه تصویر، پاک کردن حاشیه‌ها و بهبود خوانایی متن و نوشته‌های تصویر.

این قابلیت در برنامه اسکن متن مایکروسافت (Microsoft Office Lens) نیز وجود دارد ولی افزوده شدن آن به Google Photos بسیار سودمند خواهد بود؛ به‌خصوص از زمان افزایش شمار برنامه‌های بودجه‌بندی و مدیریت پول که کاربران برای استفاده از چنین برنامه‌های مدیریتی نیاز به ذخیره سریع تصاویر اسناد و رسیدها دارند.

دستگاه‌های اندرویدی، قابلیت “Crop & adjust” را طی هفته جاری دریافت خواهند کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟