با شکایت تعدادی از باشنده های بلخ، حکم بازداشت انجنیر داوود از سوی عطا محمد نور صادر شد

  • انتشار: ۱۴ جدی ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 35190

بعد از شکایت تعدادی از باشنده های ولسوالی زارع ولایت بلخ از انجنیر داوود، عطا محمد نور حکم بازداشت وی را صادر کرده است. این افراد می گویند که انجنیر داوود در قتل شماری از از اعضای فامیل شان دست داشته است. این خبر هنوز به بصورت رسمی از سوی مقامات تایید نشده است.

گفته می شود تعدادی از باشنده های ولسوالی زارع ولایت بلخ، از انجنیر داوود والی پیشنهادی حکومت برای بلخ شکایت کرده اند. آنها مدعی شده اند که آقای داوود در قتل شماری از اعضای خانواده شان دست داشته است.

به گزارش طلوع نیوز؛ عطا محمد نور، والی برکنار شده از سوی رییس جمهور اشرف غنی، حکم بازداشت انجینیر محمد داوود، والی معرفی شده از سوی رییس جمهور، را داده است.

نامه‌ای که به طلوع نیوز رسیده است، نشان می‌دهد که این حکم بربنیاد شکایت برخی از باشند‌گان ولسوالی زارع بلخ صادر شده است.

باشندگان ولسوالی زارع  ادعا دارند که انجینیر داوود، چندین سال پیش در قتل شماری از اعضای خانواده‌های شان دست داشت.

در همین حال عطا محمد نور  که خودش را والی برحال بلخ می داند، حکم بازداشت محمد داوود را بربنیاد شکایت این خانواده ها صادر کرده است.

آقای نور در این حکم از دادستانی استیناف ولایت بلخ خواسته است که انجینیر داوود را زیر پیگرد قانونی قرار دهد.

اما  دادستانی استیناف ولایت بلخ از این حکم عطا محمد نور بی خبری می کند اما تایید می کند که این باشندگان ولسوالی زارع شکایت نامه یی را به این  نهاد  نیز سپرده اند.

با این هم دادستانی ایستیناف ولایت بلخ آقای داوود را مظنون می داند و تاکید می ورزد که در پایان بررسی های نهاد های عدلی و قضایی روشن خواهد شد که آیا اتهام های وارده  بر وی درست است یا نه.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟