بازسازی بخش زنان شفاخانه «ملالی»

  • انتشار: ۱۷ سنبله ۱۳۹۴
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 9341

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از فارس، بنیاد بیات بخش زنان و زایمان بیمارستان «ملالی» را بازسازی کرد و تجهیزات پیشرفته در اختیار این بیمارستان قرار داد.

رئیس این بیمارستان گفت: با کمک‌های بنیاد بیات بسیاری از چالش‌های بیماران رفع خواهد شد.

وی می افزود: پیش از این نیز بنیاد بیات کمک‌هایی به این بیمارستان نموده که در جلوگیری از مرگ و میر مادران و نوزادان اثر گذار بوده است.

درهمین حال، رئیس بنیاد بیات گفت: با توجه به نیازمندی‌های بیمارستان ملالی این کمک‌ها صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

بنیاد بیات این بار بخش زنان و زایمان بیمارستان ملالی را بازسازی کرد و همچنین تجهیزات پیشرفته از جمله اتاق عمل مجهز و اتاق های بستری را برای بیماران آماده نموده و به بهره‌برداری رساند.

رئیس بنیاد بیات گفت: با توجه به مراجعه بیماران به این بیمارستان این کمک ها انجام شده اند.

«احسان الله بیات» رئیس بنیاد بیات گفت: کمک‌های ما در بخش بیمارستان‌ها پیش از این نیز انجام شده و بیمارستان ملالی نیاز به این کمک ها داشت و ما این کمک ها را انجام دادیم و آن را ادامه خواهیم داد.

در همین حال رئیس بیمارستان ملالی با تشکر از کمک‌های بنیاد بیات گفت: این کمک ها بسیاری از مشکلات پزشکان و بیماران را حل می‌کند.

«حفیظه امرخیل» سرپرست بیمارستان «ملالی» گفت: این کمک‌ها ما را یاری می‌کند که خدمات درمانی بیشتر و بهتری به بیماران ارائه کنیم.

پیش این بنیاد بیات ۱۳ بیمارستان در مرکز و ولایات کشور را به طور اساسی بنا کرده و بیش از ۲۰ بیمارستان دولتی را بازسازی نموده و کمک‌های این بنیاد به بخش بهداشت و درمان ادامه دارد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟