ایوانیکا ترامپ قبل و بعد از عمل زیبایی + بیوگرافی ایوانیکا ترامپ

  • انتشار: ۷ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 23345
ایوانیکا ترامپ

کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری از مراحل سنی مختلف ایوانیکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا را منتشر کرده اند که نشان می دهد او در طول سالیان گذشته چگونه با عمل های زیبایی تلاش کرده است ظاهر خود را زیبا کند.

به گزارش خبرگزرای اطلس، اگر چه ایوانکا ترامپ 35 ساله هر گونه عمل زیبایی را انکار می کند، اما رسانه های غربی با انتشار گزارش ها و تصاویری تأکید کرده اند که او چند ین عمل زیبایی داشته است، به ویژه برای بینی و لب هایش!

ایوانیکا

ایوانیکا ترامپ کیست؟

ایوانیکا (ایوانکا) ترامپ دختر دونالد ترامپ رئیس چمهور ایالات متحده آمریکا و به نوعی مهمترین شخص در خانواده ترامپ بعد از خود رئیس جمهور میباشد.

بسیاری از کارشناسان حوزه آمریکا نقش ایوانیکا در اداره کشور را بسیار بیشتر از آن چیزی که دختر رئیس جمهور میتواند داشته باشد، توصیف میکنند.

رسانه های آمریکایی به وی لقب «شبه بانوی اول» داده اند زیرا هرچند بانوی اول بطور رسمی همسر دونالد ترامپ است اما ایوانیکا دختر وی نیز از توان اجرایی بسیار بالایی برخوردار میباشد.

وی پیش از رسیدن پدرش به مقام ریاست جمهوری نیز به نوعی دست راست ترامپ بشمار میرفت و در بیزینس و تجارت کلان پدر نقش های مهمی ایفا میکرد.

به گفته رسانه ها وی تا پیش از ورود به کاخ سفید، به عنوان نائب رئیس اجرایی سازمان ترامپ مشغول به کار بود و در زمینه مدیریت املاک پدرش بسیار تعیین کننده بود.

ایوانیکا همچنین در مدیریت امور هتل های تحت مالکیت سازمان ترامپ نیز بطور جدی ورود پیدا کرده بود و در بسیاری از مسائل اجرائی و مدیریتی این حوزه نیز با قاطعیت نظر میداد.

اطرافیان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا میگویند دستورات ایوانیکا در بسیاری از مواقع، فراتر از حدود و اختیارات قانونی و تعریف شده اش بود اما با این حال تقریبا همه ما با جدیت دستورات وی را مو به مو اجرا میکردیم، چون اول از همه کسی جرئت ابراز مخالفت به خودش نمیداد و درثانی تصمیمات مدیریتی او در کل به سود مجموعه تمام میشد.

اما همه مشغولیت های ایوانیکا به اینهایی که گفتیم ختم نمیشود. وی هم اکنون با همه مصروفیت هایی که در کاخ سفید و به عنوان مشاور ویژه رئیس جمهور ایفا میکند، در صنعت مد و زیبایی نیز بسیار فعال است.

جدای از اینکه وی تا پیش از ورود به کاخ سفید به عنوان یک مدل فعالیت میکرد، حالا نیز صاحب یکی از معروف ترین برندهای لوازم آرایشی در آمریکا و همچنین مالک یک فروشگاه لباس معروف و لوکس در این کشور میباشد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟