این ویدئو در فیس بوک، بیش از 115 هزار بازدید گرفته است!

  • انتشار: ۶ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 55073
رستورانت

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که یک مرد که احتمال می‌رود بی خانمان باشد کارت بانکی یکی از مشتریان رستورانت را پس از برداشت ۲۰ یورو از بانک به او بر می‌گرداند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که ابتدا مرد بی خانمان از مشتری رستورانت درخواست پول کرده بود. این مشتری سخاوتمند نیز با دادن کارت بانکی و رمز آن گفت: پس از برداشت ۲۰ یورو از بانک کارتش را بازگرداند. مرد بی خانمان نیز در عملی تحسین برانگیز پس از برداشت پول بلافاصله کارت بانکی را به این مشتری بازگرداند.

جک فدا ۲۷ ساله دیروز این ویدئو را در صفحه فیسبوک منتشر کرد. این ویدئو و انساندوستی مشتری رستورانت و عمل متقابل مرد بی خانمان مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت.

این ویدئو تاکنون ۱۱۵۰۰۰ بیننده داشته است. در توضیح این ویدئو آمده است: ” مرد بی خانمان از گروه زیادی از مشتریان یک رستورانت درخواست پول کرد. یک مشتری کارت بانکی خود به همراه رمز را به این مرد بی خانمان داد و به او گفت که ۲۰ یورو از بانک برداشت کند. مرد بی خانمان پس از چند دقیقه و در حالی که ۲۰ دلار از خودپرداز بانک برداشت کرده بود کارت بانکی به همراه فیش برداشت را به مشتری بازگرداند. “

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟