این مخروبه، مرکز فرماندهی پولیس پکتیا است!

  • انتشار: ۳ جدی ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 51416

مسئولان پولیس پکتیا اعلام کردند که فرماندهی پلیس پکتیا ساختمان ندارد و آنها در انجام کارهای روزانه با مشکلات کمبود جا مواجهند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از دری نیوز؛ به گفتۀ این مسئولان ، فعالیت‌های فرماندهی پولیس این ولایت در اتاق‌های نیمه مخروبۀ انجام می‌شود که سال گذشته در نتیجۀ حملۀ انتحاری ویران شده‌اند.

رازمحمد مندوزی، فرمانده پولیس پکتیا می‌گوید که قرار بود ساختمان فرماندهی زون در اختیار کارمندان فرماندهی پولیس این ولایت قرار گیرد؛ اما با گذشت یک سال نه فرماندهی زون به آنان سپرده شده و نه هم کار بازسازی ساختمان فرماندهی پولیس آغاز شده است.

فرمانده پولیس پکتیا می‌گوید، در ساختمانی که در حال حاضر کارمندان آنان کار می‌کنند نه مکانی برای مراجعه‌کنندگان است و نه جایی برای برگزاری نشست‌های مهم امنیتی.


در همین حال، شماری از اعضای شورای ولایتی پکتیا می‌گویند که کار بازسازی ساختمان فرماندهی پولیس این ولایت ۸ ماه پیش آغاز شده بود؛ اما تاکنون هیچ پیشرفتی در کار ساخت‌وساز آن به چشم نمی‌خورد.

محمدرحمان قادری، عضو شورای ولایتی پکتیا می‌گوید، قرار بود بودجۀ ساخت فرماندهی پولیس این ولایت برای ساخت دیگر مکان‌های پولیس به مصرف برسد که تاکنون این کار نیز انجام نشده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟