اولین گوشی سامسونگ با سیستم عامل اندروید “Go”

  • انتشار: ۱۰ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 40575

به گزارش خبرگزاری اطلس – سامسونگ در نظر دارد اولین محصول خود با سیستم عامل اندروید Go را معرفی کند. این دستگاه گلکسی J2 Core نام دارد.

سیستم عامل اندروید Go برای دستگاه های پایین رده عرضه شده و گوگل برای حفظ کارایی محصولات ارزان قیمت این سیستم عامل را بهینه کرده است (از سیستم عامل اندروید Go چه می دانید؟).

در حال حاضر بسیاری از محصولات اندرویدی حداقل از 2 گیگابایت رم بهره می برند، با این حال گوگل برای دستگاه های مجهز به رم کمتر از 1 گیگابایت این سیستم عامل را در نظر گرفته است (اندروید Go به زودی برای گوشی های دارای حافظه رم زیر ۱ گیگابایت عرضه می‌شود).

به تازگی یک گوشی هوشمند سامسونگ در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده که توسط این برند کره ای معرفی نشده است. بر اساس مشخصات این دستگاه می توان حدس زد که با اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به سیستم عامل اندروید Go روبه‌رو هستیم.

شایعات نام این دستگاه را گلکسی J2 Core اعلام کرده اند. این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-J260G در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. گلکسی J2 Core دارای 1 گیگابایت رم بوده و قدرت آن را پردازنده اگزینوس 7570 با چهار هسته پردازشی تامین می کند.

یکی از اطلاعاتی که توسط گیک بنچ منتشر شده مربوط به نام مادربرد مورد استفاده در این محصول است. این مادربرد «Universal7570_Go» نام دارد. سامسونگ برای این دستگاه خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را در نظر گرفته است.

اگرچه در حال حاضر اطلاعات رسمی از این گوشی هوشمند توسط سامسونگ منتشر نشده است ولی بر اساس شایعات باید منتظر عرضه آن با نام گلکسی J2 Core به بازار باشیم.

در صورتی که این اسمارت فون به سیستم عامل اندروید Go مجهز باشد سامسونگ آن را برای بازارهای نوظهور توسعه داده است (معرفی قابلیت‌های اندروید GO). این احتمال وجود دارد که این برند کره ای گوشی هوشمند آینده خود را برای بازارهای جهانی نیز عرضه کند.

تا به امروز شاهد معرفی چندین گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به سیستم عامل اندروید گو توسط شرکت های مختلف بوده ایم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟