اندر حکایت پرزه پرانی ابوبکر البغدادی به ملا عمر

  • انتشار: ۱۵ دلو ۱۳۹۳
  • سرویس: دسته بندی نشده
  • شناسه مطلب: 2981

مهدی ثاقب

این حرف آخری را که ابوبکر البغدادی به ملا عمر زد واقعن مرا بسیار ناراحت ساخت…

من میخواهم به ابوبکر البغدادی بگویم که این حرف شما که ملا عمر را نادان و بی سواد گفتید درست نیست؛ حالا درست است عبدالحکیم مجاهد به شما فحش خواهر و مادر نمیدهد و یا ملا داد الله سه چهارتا انتحاری دم خانۀ ابو محمد العدنانی سخنگوی داعش نمیفرستد ولی درست نیست که هر چی که از دهان شما برآمد به ملا عمر بگویید.

این ملاعمری که من میشناسم چقدر در طول بیست سال زحمت کشید، عرق ریخت، آدم کشت تا به همه ثابت کند من امیر المومنین هستم حالا شما از سوریه و عراق آمدین افغانستان که تلافی شکست از طرف زنان کوبانی را از ملای ما بگیرید و مفت خدا بیایید سر ما مردم خلیفۀ مسلمین شوید.

آقای بغدادی! حالا درست است که ملاعمر ما به حکم خدا فعلا دیده نمیشود و از انظار مخفی است اما قبول کنید که چند سال بیشتر از شما آدم کشته است؛ وقتی که شما در عراق می آمدید و با چاقوی میوه خوری به شکم طرف مقابل میزدید؛ ملا فرقان آغا بیست سال پیش با راکت میزد شکمبۀ طرف مقابل را منفجر میکرد. حالا دیگه فکر نکیند طالبان ما مثل آنوقت ها فقط دّره و شلاق و تازیانه میزنند و به ریش و موی زیر بغل مردم کار داشتند حالا نام خدا بزرگ شدند و چپ و راست خودشان را منفجر میکنند اما شما حرف هایی میزنید که تا حالا چند خر و گاو از خنده گرده کفک شدند و فعلا در ایمر جنسی در حالت دوختن گرده هایشان هستند؛ لطفن اینقدر ما را نخندانید؛ باز طالبان عزیز و همیشۀ در صحنۀ ما میزنند هرچی سر و صورت تان است مانند شفتالو بهم میریزند.

جناب ابوبکر البغدادی! شما مثلا آمدید 150 محصل را در عراق تیرباران کردید، یک سرباز کرد را گردن زدید و چند زن کوبانی را کشتید و صد نفرتان را هم زنان کوبانی کشتند و در سوریه هم چند منطقه را منفجر کردید و در آخر کار می آیید با افتخار فلم میگیرید، البوم و فکت شیت کاری برای خودتان درست میکیند و با یک پروپوزل چند میلیارد دالری ادعای های بزرگ دارید و عکس تان را هم میاندازید در فیسبوک و سایت و انترنت تا چند هزار لایک و کامنت بگیرید که یعنی ما اینقدر خطرناک هستیم و باید تمام دنیا از ما بترسند اما باید بگویم که که شما در بد جایی آمدین؛ طالبان عزیز که حالا برداران نارضی ما هستند ما را اینقدر کشتند و اعدام کردند و گروه گروه گردن زدند که حتی خود ما از ایشان سپاسگذاری میکنیم و برایشان چپن و لُنگی و پول میدهیم که خیر ببینید که ما را میکشید و اینها هم همچنان ما را با افتخار کامل و بدون غرور و تکبر میکشند و ما واقعن از همه شان راضی هستیم.

این را قبول کنید که اینها از سر تواضع تا حالا اینقدر که شما تبلیغ میکنید دوستان طالب مان اصلا به فکر خودستایی و تبیغات نیستند؛ مثلا اینها خجالت میکشند که بگویند ما تا حالا به دو تا گاو ماده تجاوز کردیم و تا حالا صد تا سرباز ارتش و پولیس را مثل آب خوردن گردن زدیم اما شما تا یک جاپانی را به اسارت میگیرید آنقدر پول میخواهید که بانک جهانی هم داده نمیتواند و حیران میمانند که گیر عجب دزدانی افتادیم.

من فکر میکردم اگر شما میخواهید به ایران لشکرکشی کنید و یا هم خودتان را مثل مور و ملخ به مرزهای روسیه برسانید مثل بچۀ آدم بروید کارتان را کنید این مسخره بازی ها چیست که ملاعمر ما را نادان و بی سواد میگویید؛ حداق به فکر غرور در هم کوبیدۀ ما باشید؛ بندۀ خدا تا حالا به اندازۀ تمام موهای سر ابوبکر البغدادی و فرزندان محترم شان در کشورمان لطف کردند و آدم کشتند این خوب نیست که شما به مقام والای جنایات شان توهین میکنید.

من از همین جا این حرف شما را کاملا تقبیح کرده و محکوم میکنم؛ لطفن کمی احترام ریش سفید این ملاعمر را بکنید در غیر آن اگر ملا فرقان آغا آمد و یک انتحاری را در دهان شما شوت کرد حتی از ملا ضعیف هم گلایه نکنید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟