امسال حدود 2 میلیون قطعه جوجه یکروزه از ایران به افغانستان صادر شده است

  • انتشار: ۱۰ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: اقتصاد
  • شناسه مطلب: 18865

مقامات در خراسان جنوبی ایران می گویند؛ در 11 ماهه امسال یک میلیون و 753 هزار قطعه جوجه یک روزه نیز از خراسان جنوبی به افغانستان صادر شده است که در این مدت 7 میلیون و 668 هزار دالر درآمد برای تولید کنندگان جوجه در خراسان جنوبی داشته است.

دکتر علیرضا رفیعی ‌پور مدیر کل دامپزشکی خراسان‌ جنوبی گفته است؛ در 11 ماهه سال جاری خورشیدی 23 هزار و 497 تن خوراک طیور از خراسان جنوبی در کشور ایران به افغانستان صادر شده است که بیش از 11 میلیون دالر درآمد برای ایران داشته است.

علیرضا رفیعی ‌پور گفته است که صادرات خوراک طیور در ۱۱ ماهه امسال از خراسان جنوبی به کشور افغانستان افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه در 11 ماهه امسال 23 هزار و 497 تن خوراک طیور از خراسان جنوبی به کشور افغانستان صادر شده است،افزود:این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

دکتر علیرضا رفیعی پور با اشاره به ارزش دالری این میزان صادرات،گفت: در 11 ماهه امسال صادرات خوراک طیور 11 میلیون و 748 هزار و 500 دلار ارزآوری داشته است.

وی با اشاره به صادرات مرغ منجمد گفت: در 11 ماهه امسال یک هزار و 528 تن مرغ منجمد نیز از ولایت صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

رفیعی‌پور ارزش دلاری این میزان صادرات را 2 میلیون و 293 هزار دالر عنوان کرد و افزود: صادرات مرغ منجمد از ولایت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟