امرالله صالح: داعش در افغانستان جعلی است

  • انتشار: ۲۷ اسد ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیامنیت و حوادثتیتر 2
  • شناسه مطلب: 46324

امرالله صالح رئیس اسبق امنیت ملی افغانستان در واکنش به حمله تروریستی بر مرکز آموزشی موعود در غرب کابل گفته است که داعش در افغانستان جعلی است و حمله بر این مرکز آموزشی کار هسته اجیر طالبان است و اعلامیه را داعش جعلی صادر می کند.

امرالله صالح رئیس اسبق امنیت ملی افغانستان در واکنش به حمله خونین بر مرکز آموزشی موعود در غرب کابل گفته است که “سوال اینجاست چه کسی از علم آموزی مردم ما به تشویش است، کی ها می ترسند و چرا؟ داعش در افغانستان جعلی است.”

آقای صالح در صفحه فیسبوک خود نوشته است “حمله بر مرکز آموزشی موعود را هسته های اجیر طالبان انجام دادند، اعلامیه را داعش جعلی صادر نمود تا غزنی در ذهن ها خیره و کمرنگ شود و جشن آیسکریم برای بار دیگر بی جنجال برگزار گردد.”

رئیس روند سبر افغانستان در ادامه نوشته است که آیا شرم نیست بگذاریم طالبان در شهر ما به آیسکریم خوردن بیاید. آیا اینقدر بی اراده شده ایم که به فرمایش ستون پنجم قتل عام ملت خویش را یکجا با قاتلین در روز های عید جشن بگیریم. کمی فکر کنید و پاسخ بنویسید. و آماده گی بگیرید.”

مسئولیت حمله خونین عصر روز چهارشنبه 24 اسد که حدود 150 کشته و زخمی برجای گذاشت، گروه تروریستی داعش بر عهده گرفت.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان وجود داعش را در افغانستان خیالی می داند و معتقدند که داعش برای تطهیرسازی طالبان بوجود آمده است تا جنایت های این گروه دیده نشود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟