اشرف غنی: تاریخ انتخابات ریاست جمهوری باید هر چه زودتر مشخص شود

  • انتشار: ۱ اسد ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 45385

اشرف غنی رئیس جمهور از کمیسیون مستقل انتخابات خواست تا زودترین فرصت، زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده را مشخص کند.

ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه ای نوشته است که “رئیس جمهور محمد اشرف غنی، با اعضای کمیسیون مستقل انتخابات، نمایندۀ خاص سرمنشی سازمان ملل متحد، نمایندۀ اتحادیۀ اروپا و شماری از سفرای کشورهای حمایت‌کننده از پروسۀ انتخابات، دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، رهبری کمیسیون مستقل انتخابات پیرامون آمادگی‌های آن کمیسیون برای برگزاری انتخابات ولسی‌جرگه و شوراهای ولسوالی‌ها معلومات دادند.

غنی با تأکید تصریح‌داشت که مداخله در امور انتخابات توسط هر کس به‌شمول کارمندان حکومتی جرم پنداشته می‌شود و حکومت برای جلوگیری از مداخلۀ کارمندان حکومت در این روند، تدابیر لازم را روی‌دست خواهد گرفت.

رئیس جمهور تاکید کرد که رهبری حکومت وحدت ملی از کمیسیون مستقل انتخابات تقاضا می‌نماید تا به زودترین فرصت ممکن، تاریخ برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را مشخص و با مردم شریک سازد.

قرار است که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده برگزار شود. اما به باور برخی از شهروندان، احتمال به تعویق افتادن انتخابات زیاد است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟