اشرف غنی از عبدالله خواسته است تا دیدارش را با وی به تعویق اندازد

  • انتشار: ۲۴ اسد ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 14896

اشرف غنی رئیس جمهور، دو تن از نمایندگانش را برای صحبت با رئیس اجراییه به قصر سپیدار فرستاد تا دیدار این دو رهبر حکومت وحدت ملی را تا فروکش کردن تنش ها به تعویق اندازد.

نمایندگان اعزامی رییس جمهور اشرف غنی به ریاست اجراییه، از عبدالله عبدالله، خواسته اند که دیدارش با رییس جمهور اشرف غنی را تا فروکش کردن حساسیت‌ها و عصبانیت‌ها به تعویق اندازد.

محمد حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی و عبدالسلام رحیمی، رییس دفتر ریاست جمهوری دیروز به هدف گفتگو با عبدالله عبدالله به ریاست اجراییه رفته بودند.

حشمت رادفر، مشاور رسانه‌ای رییس اجراییه امروز، به رادیو گفته است: “سفرای برخی از کشور های خارجی مقیم کابل نیز در دیدار شان با رییس اجراییه اظهار نگرانی کرده اند که اختلافات تازه میان رهبران حکومت سبب بدتر شدن وضعیت روان سیاسی و امنیتی در افغانستان نشود.”

با این حال، مشاور رسانه‌ای رییس اجراییه، می‌گوید: “در ملاقات که قرار است میان رهبران حکومت وحدت ملی انجام شود، تنها میان رییس اجراییه و رییس جمهور صورت خواهد گرفت و سایر مقام‌های حکومتی صلاحیت گفتگو به هدف رفع مشکلات روان با عبدالله عبدالله را ندارند.

این در حالیست که قرار بود، پس از چاشت دیروز رییس اجراییه با رییس جمهور دیدار کند؛ اما بدلایل نامعلوم این دیدار تاکنون برگزار نشده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟