از منزل یکی از فرماندهان غیر مسئول در تخار سلاح و مواد مخدر هرویین کشف شد

  • انتشار: ۷ قوس ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 33793

مقام ها در ولایت تخار می گویند که در عملیات تلاشی کوماندوهای ارتش در ولسوالی چاه آب این ولایت از منزل یکی از افراد مسلح غیر مسئول علاوه بر مهمات، مقداری مواد مخدر نوع هروئین کشف کرده اند. گفته می شود این فرد از افراد بشیر قانت، فرمانده حزب اسلامی است اما این موضوع تاکنون به طور رسمی تایید نشده است.

مقام‌های امنیتی در ولایت تخار گفته اند که در جریان عملیات نظامی کوماندوها در ولسوالی چاه آب تخار، از منزل یک فرمانده مسلح غیرمسؤول مهمات و مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

جاوید سلیم، سخنگوی نیروهای کوماندو در شمال گفت، این مسأله سبب شد که این نیروها عملیات نظامی را راه‌اندازی کند.

وی گفته است در همین عملیات 21 میل سلاح جمع آوری شده است، و از خانه یکی از فرماندهان غیر مسئول20 پاکت هروئین و تعدادی سرگلوله به دست آمده است.

خلیل اسیر، سخنگوی پولیس تخار نیز به صدای امریکا گفته است که از یک هفته پیش نیز تلاشی شماری منازل مشکوک آغاز شده است.

به گفتۀ وی، هم اکنون افراد و فرماندهان مسلح غیرمسؤول به ساحات کوهستانی از مرکز این ولسوالی متواری شده اند.

او افزود “افراد مسلح غیرمسؤول در این ولسوالی بود و یک طرف قضیه هم آمر بشیر است و طرف دیگر هم مخالفین آمر بشیر درگیر بود که حتی دربین شان تلفات هم وجود داشت و به این نتیجه رسیدند که باید که هیأتی از مرکز بیاید و قطعات ویژه بیاید برای خلاح سلاح اینها”.

برخی منابع به شرط افشانشدن نام شان تأیید می‌کنند که حسین یکی از سرگروپان بشیر قانت، فرمانده وابسته به حزب اسلامی است؛ اما مقام‌ها این اظهارات را رد یا تأیید نمی‌کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟