ازین پس اپ های اندروید را روی ویندوزتان اجرا کنید

  • انتشار: ۱۷ حمل ۱۳۹۴
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 3674

ایده نصب و اجرای اپ های اندرویدی روی پی سی و دیگر سیستم عامل ها بسیار جذاب و هیجان انگیز بنظر میرسد. ایده ای که تاکنون برای اجرایی شدن آن راههای بسیاری رفته شده که حاصل آن دهها شبیه ساز اندورید است که هیچکدام آنچیزی نیستند که باید باشند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، گوگل طی روزهای گذشته با انتشار ابزاری در فروشگاه کروم، بطور رسمی به این نیاز کاربران پاسخ داد و هم اکنون همگان میتوانند با نصب این اسکتنشن روی مرورگر کروم از قابلیت های آن استفاده کنند.

chromedroid

پس از دانلود این اکستنشن از اینجا و نصب آن، میتوانید فایل های APK را توسط آن اجرا کنید. نکته قابل توجه اینکه این افزونه روی هرسیستم عاملی که مرور گوگل کروم روی آن نصب شود قابل استفاده بوده و از این جهت دارای محدودیت نمیباشد.

در بررسی های انجام شده توسط کاربران، به برخی اشکالات و باگ های فنی این ابزار اشاره شده. عمده باگ های گزارش شده بر اجرای ضعیف اپ های سنگین مانند بازیها اشاره شده. همچنین از دیگر نقاط ضعف این اسکتنشن میتوان به اجرای فقط یک نرم افزار در آن واحد اشاره کرد.

هم اکنون میتوانید به مراجعه به این لینک، اکستنشن فوق را روی مرورگر کروم خود نصب کرده و از اجرای اپهای اندورید روی پی سی خود لذت ببرید!

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟