اداره مستقل ارگان های محلی: والی جدید بلخ به زودی معرفی می شود

  • انتشار: ۵ جدی ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 34863

اداره مستقل ارگان های محلی می گوید که این اداره موظف است که حکم رئیس جمهور در مورد والی بلخ را اجرا کند و زمان معرفی والی جدید این ولایت، را به زودی اعلام می کنیم.

همزمان با ادامه‌ی تنش‌های سیاسی میان دفتر ریاست‌جمهوری، ریاست اجرایی و والی بلخ، اداره‌ی مستقل ارگان‌های محلی اعلام کرده که عطامحمد نور دیگر والی بلخ نیست و والی جدید این ولایت «به هر صورتی» معرفی خواهد شد.

منیره یوسف زاده، سخنگوی این اداره گفته است که اداره ارگان‌های محلی، کارهای مقدماتی معرفی والی جدید بلخ را آغاز کرده است.

خانم یوسف زاده با تأکید بر این که تغییر و تبدیل در سمت‌های سیاسی یک امر عادی و مروج بوده، گفته که او امیدوار است عطا محمد نور، والی پیشین بلخ “با درایت و مدیریتی که در ۱۴ سال مأموریت از خود نشان داده، حکم رئیس جمهوری را بپذیرد”.

دفتر ریاست جمهوری روز دوشنبه هفته‌ی گذشته اعلام کرد که استعفای آقای نور از سوی رییس‌جمهور منظور و به جای آن انجنیر محمد داوود به عنوان والی جدید بلخ تعیین شده است. عطامحمد نور استعفایش از رهبری ولایت بلخ را منتفی دانسته می‌گوید که درباره‌ی کناره‌گیری او از این ولایت تنها رهبری جمعیت می‌تواند تصمیم بگیرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟