آسوشیتدپرس: تحقیق در مورد عکس برهنه تفنگداران زن آمریکایی در یک صفحه مخفی فیسبوک

  • انتشار: ۱۶ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 19204

وزارت دفاع آمریکا در حال بررسی گزارش هایی است حاکی از آن است که برخی از تفنگداران دریایی عکسهای برهنه تفنگداران زن، سربازان سابق و زنان دیگر ، را در یک صفحه مخفی فیس بوک، به اشتراک گذاشته بودند که برخی از آنها بدون آنکه خود افراد بدانند، گرفته شده بود.

خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد؛ این عکس ها در صفحه فیس بوک “تفنگداران دریایی آمریکا”، به اشتراک گذاشته شده بود که برخی از تفنگداران دریایی بازنشسته، نیروهای دریایی دستیاران داکتر و تفنگداران دریایی سلطنتی بریتانیا هم در آن عضو فعال بودند.

به گفته مسئولان این پرونده، علاوه بر اعضای نظامی زن شناسایی شده، عکس های زنان غیرقابل شناسایی نیز در بین این عکس ها بود که شامل نظرات زشت و ناپسند در مورد برخی از زنان بود.

بنا به اظهار مسئولان، سرویس تحقیقاتی جنایی در حال بررسی این پرونده است. و عکس ها از صفحه برداشته شده است.

فرمانده تفنگداران دریایی “جنرال رابرت بی نلر” روز یکشنبه، هرگونه اظهار نظر مستقیم در مورد تحقیقات در حال انجام را رد کرد.

نلر در بیانیه ای گفته است:  “برای هر کسی هدف قرار دادن یکی از تفنگداران دریایی ما، آنلاین و یا غیر آن، به شیوه ای نامناسب، ناخوشایند است و نشان دهنده فقدان احترام است.

تعداد عضوهای فعال درگیر در بررسی های اولیه مشخص نشده است. بنا به گفته یک مقام رسمی تفنگداران دریایی،  که به شرط ناشناس ماندن صحبت می کرد، پس از پست لینک به عکسها که وی قرار داد، حداقل یکی از امضا کنندکان ، شغل خود را از دست خواهند داد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟