یک نوجوان افغان، هموطنش را در ایران با ضرب چاقو از پای در آورد

  • انتشار: ۱۷ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیامنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 19251

یک نوجوان افغان به نام زلمی که حدود یک سال قبل به طور غیر قانونی وارد ایران شده بود، در اقدامی عجولانه برای گرفتن پول هایی که به دوستش داده بود، تصمیم خطرناکی گرفت او با چاقویی که با خود داشت فریدون دوستش را به قتل رساند.

به گزارش خبرگزاری آنا؛ زلمی از این که احساس می کرد هموطنش پول های کارگری او را بالا کشیده است ناراحت و عصبی به نظر می رسید. صبح که از خواب بیدار شده بود به راه های مختلفی برای گرفتن پس اندازهایش از فریدون می اندیشید اما به نتیجه نمی رسید تا این که تصمیم خطرناکی گرفت. «زلمی» (نوجوان 17 ساله افغانی) نگاهی به چاقویش انداخت. او لباس هایش را پوشید و به سمت ساختمان 4 طبقه ای که فریدون در آن جا نگهبانی می داد، حرکت کرد.

آن ها مدتی قبل و به طور غیرقانونی وارد ایران شده بودند و در ساختمان های در حال احداث کارگری می کردند. زلمی معتقد بود که تاکنون یک میلیون تومان به هموطن 20 ساله اش داده است تا پس اندازهایش را برای او نگه دارد اما هر بار فریدون از برگرداندن پول های او به بهانه های مختلفی خودداری می کرد.

این بار «زلمی» قدم هایش را تندتر برمی داشت تا به اتاقک محل نگهبانی فریدون که در خیابان شهید فرامرزعباسی 26 قرار داشت، برسد. نوجوان 17 ساله که به شدت عصبانی بود قصد داشت این بار هر طور شده پول هایش را از فریدون پس بگیرد. دقایقی بعد رشته افکارش بریده شد چرا که به در اتاقک نگهبانی در ساختمان نیمه ساز رسیده بود. دست در جیبش برد و در حالی که دسته چاقویش را می فشرد با به راه انداختن سر و صدا پول هایش را طلب کرد.

اما فریدون نه تنها پول هایش را نداد بلکه مقابلش ایستاد و فریاد زد: من این جا آبرو دارم و تو هر بار می آیی سر و صدا می کنی؟! زلمی که دیگر خون جلوی چشمانش را گرفته بود، چاقو را بیرون کشید، ناگهان بدون تامل ضربه ای به ران هموطنش زد تا این گونه زهرچشمی از او گرفته باشد. چاقو را که بیرون کشید خون از پای فریدون فواره زد چرا که تیغه چاقو ران او را پاره کرده بود.

نوجوان افغانی با دیدن خون های سرخی که روی زمین می ریخت از ساختمان بیرون آمد. او چاقوی خون آلود را به داخل کوچه ای انداخت و به مکان نامعلومی گریخت. دقایقی بعد اهالی محل و رهگذران با دیدن وضعیت خون آلود جوان 20 ساله با نیروهای امدادی تماس گرفتند و بدین ترتیب فریدون در شفاخانه طالقانی مشهد بستری شد. ساعت ها تلاش داکتران در اتاق عمل برای نجات جان جوان 20 ساله به نتیجه نرسید و او به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟