یک شهر در آمریکا به قیمت 3.85 میلیون دالر به فروش گذاشته شده است

  • انتشار: ۲۴ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: اقتصادبین الملل
  • شناسه مطلب: 19629

یک شهر در ایالت اورگان آمریکا که هم اکنون خالی از سکنه شده ، به فروش گذاشته شده است.

به گزارش رویترز؛ شهر “تیلر”، در ایالت اورگان آمریکا، تنها با قیمت سه و نیم میلیون دالر به فروش گذاشته شده است. با پرداخت تنها  350 هزار دالر اضافه، شما می توانید مکتب قدیمی را هم بخرید.

این شهر تقریبا خالی از سکنه، شهری ثبت نشده در حدود 225 مایلی (362 کیلومتری) در جنوب پورتلند است که ابتدا در سال 2015 به فروش گذاشته شد، اما به گفته “گرت زولر” ، صاحب زمین و حیات وحش، این منطقه شامل ساختمانی که بعنوان مدرسه درنظر گرفته شده بود، نمی شود. شرکت املاک و مستغلات قصد دارد این شهر 100 هکتاری را به فروش برساند.

این معامله، با قیمت کاهش یافته ، شامل شش خانه و آپارتمان، ابزار صنعتی و تجاری، و ساختمانی است که یک بار با یک ایستگاه گاز و فروشگاه عمومی قرارداد بسته بود. با اضافه شدن یک مکتب در مجاورت آن ، مجموعه پارک بازی، اسباب بازی کودکان، مبلغ آن به 3.85 میلیون دالر بالغ می شود.

حدود 250 نفر در مناطق اطراف آن زندگی می کنند. اما صرف نظر از خانواده هایی که صاحب ملک هستند و در حال حاضر در حال فروش هستند،  تنها دو تن از ساکنان در “تیلر” باقی می مانند، یکی معلم سابق که در کنار مدرسه زندگی می کند، و دیگری کشیش کلیسای محلی . “زولر” در مصاحبه تلفنی روز دوشنبه گفته خانه های این دو نفر، فروشی نیست.

به گفته وی، روند تخلیه این شهر از زمانی آغاز شد که تولید و عرضه هیزم در مناطق اطراف آن کاهش یافت و تنها آسیاب شهر تعطیل شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟