کمیسیون انتخابات: بیش از 60 هزار ناظر داخلی و خارجی کارت نظارت از انتخابات را گرفته‌اند

  • انتشار: ۱۸ میزان ۱۳۹۷
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2
  • شناسه مطلب: 48552

به گزارش خبرگزاری اطلس، کمیسیون انتخابات اعلام کرده است که تاکنون بیش از 60 هزار ناظر داخلی و خارجی کارت نظارت از انتخابات مجلس نمایندگان را از این کمیسیون دریافت کرده‌اند.

سید حفیظ‌ الله هاشمی سخنگوی کمیسیون انتخابات، امروز (18میزان) در یک نشست خبری در کابل گفته است که تاکنون 53 نهاد داخلی و خارجی کارت نظارت از روند انتخابات را دریافت کرده‌اند.

آقای هاشمی بیان داشت  که در مجموع کمیسیون انتخابات تاکنون برای بیش از 60 هزار نفر، کارت نظارت از روند انتخابات را صادر کرده که شامل ناظران داخلی و خارجی است.

همچنین تصریح نمود:” 2100 نفر از احزاب، 37 هزار نفر از نامزدان، 330 نفر از رسانه‌ها،‌ 12100 نفر از اعضای جامعه مدنی و نهادهای ناظر انتخاباتی و 9 هزار نفر از ناظران بین‌المللی از کمیسیون انتخابات کارت نظارت گرفته اند.”

سخنگوی کمیسیون انتخابات خاطر نشان ساخت که آخرین مهلت توزیع کارت نظارت از روند انتخابات تا روز دوشنبه هفته آینده می‌باشد و و متقاضیان می‌توانند با تکمیل اسنادشان در این مدت زمان از کمیسیون  انتخابات کارت نظارت دریافت کنند.

وی اظهار داشت که مبازرات انتخاباتی نامزدان روز چهارشنبه هفته آینده خاتمه می‌یابد.

 گفتنی است که در تاریخ 28 میزان انتخابات مجلس نمایندگان در 33 ولایت کشور برگزار می شود. انتخابات مجلس نمایندگان به دلیل اختلافات سیاسی و اجتماعی در ولایت غزنی برگزار نمی‌شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟