کشف جسد موجودات فضایی در مریخ + تصاویر

  • انتشار: ۱۷ سنبله ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2
  • شناسه مطلب: 47036

موجودات فضایی همواره یکی از بزرگترین پرسش های انسان در طی چند قرن اخیر می باشد که انسان ها برای مشاهده آنها از نزدیک دست به کارهای بسیار زیادی زدند تا بتوانند با آنها آشنا شوند و این به نحوی یک نوع کنجکاوی است که انسان به کشف آن علاقمند است.

حتی بارها تصاویری از حضور موجودات فضایی در صفحات مجازی و رسانه های مختلف نشر شده است که نشان دهنده رفت و آمد این موجودات ناشناخته بر روی زمین است و برخی نیز معتقد هستند که تصاویر و ویدیوهای حاکی از حضور موجودات فضایی در کره زمین اتفاقی طبیعی بیش نیستند چرا که موجودات فضایی وجود ندارند!

اما اخیرا تصاویری عجیب و باورنکردنی از جو کره مریخ که توسط یکی از ستلایت های ناسا ثبت شده بود،نشر شد که توانست حقایقی عجیب در مورد موجودات فضایی را برملا سازد.

تصاویری که در این مطلب مشاهده می کنید تعداد معدودی از هزاران عکس هوایی است که توسط ستلایت ناسا انداخته شده است.

همان گونه که در تصاویر بالا مشاهده کردید،تصویر نشان دهنده ی یک ظاهر عجیب و شبیه به انسان است که همانند انسان دارای سر و بدن البته با چشمانی بزرگ می باشد.

همچنین آقای استیو مارتین در مورد این تصاویر این گونه گفت:در بزرگنمایی این تصاویر از هیچ نرم افزار گرافیکی استفاده نشده است و تصاویر دقیقا برابر با واقعیت می باشند.

این تصاویر می توانند چیزهای زیادی را اثبات کنند اعم از اینکه موجودات فضایی وجود دارند،موجودات فضایی بر روی کره مریخ رفت و آمد می کنند،شاید موجودات فضایی دوره ای در کره مریخ زنده گی می کرده اند و… که برخی از این موراد خودشان سوالی بزرگی هستند که هنوز برای انسان اثبات نشده واقع هستند.

با این وجود پیش بینی می شود که شاید مجموعه بزرگ ناسا برای کشف اطلاعات بیشتر تا چندین سال آینده فضاپیمایی را به همراه فضانوردانی به کره مریخ ارسال نماید که به طبع این سفر یکی از پر هزینه ترین پروژه های ناسا خواهد بود.

اما به نظر شما آیا موجودات فضایی وجود دارند؟ آیا آنها تا به حال به زمین سفر کرده اند؟!

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟