وزارت دفاع، هشدار طالبان به مردم کابل را تبلیغات واهی می داند

  • انتشار: ۱ جوزا ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیامنیت و حوادثتیتر 2
  • شناسه مطلب: 42516

وزارت دفاع در واکنش به هشدار طالبان در مورد هدف قرار دادن مراکز نظامی در کابل می گوید که این بیانیه طالبان جنگ روانی علیه مردم افغانستان است.

وزارت دفاع در واکنش به هشدار طالبان به پایتخت نشینان با نشر خبرنامه ای گفته است این عمل طالبان تبلیغات واهی است و نیروهای امنیتی و دفاعی اجازه نمی دهند که تروریست ها به هدف خود برسند.

وزارت دفاع ملی کشور به هشدار تازه طالبان مبنی بر طرح ریزی حملات بیشتر در شهر کابل واکنش نشان داده و آن را جنگ روانی علیه مردم افغانستان خوانده است.

وزارت دفاع در اعلامیه‌ی خود گفته است که تروریستان همیشه در پایتخت و شهرهای دیگر کشور با اعمال دهشت افگنی ( انفجار،انتحار و ترور) از مردم قربانی گرفته اند.

در اعلامیه آمده است که کاملا واضح است که تبلیغات اخیر دشمنان برای مردم افغانستان جای نخواهند گرفت، نیروهای دفاعی و امنیتی با همه امکانات از مردم خویش حفاظت نموده ،خاطرنشان می‌سازند که تبلیغات واهی همیشه بی اثر باقی خواهند ماند، این نیروها تا یک قطره خون در بدن دارند نخواهند گذاشت که دهشت افگنان به اهداف غیر انسانی و اسلامی شان دست یابند.

طالبان روز گذشته با انتشار بیانیه ای به مردم پایتخت هشدار داد که از مراکز نظامی و استخباراتی دوری کند.

در بیانیه طالبان آمده که این گروه در حال طرح‌ریزی حمله‌های بیشتر بر مرکزهای نظامی و استخباراتی در کابل هستند. این گروه گفته است نمی خواهند که به غیر نظامیان آسیب برسد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟