والی جدید دایکندی عکس شهید مزاری را پاره کرده است؟+سند

  • انتشار: ۱۸ میزان ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 1
  • شناسه مطلب: 31677

اطلس پرس- در روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی دست به دست می شود که والی جدید ولایت دایکندی، انجینر محمود بلیغ عکس شهید مزاری را پاره کرده و از دفتر کاری خود بیرون انداخته است.
به گزارش خبرگزاری اطلس، والی جدید دایکندی در روزهای اخیر سوژه داغ شبکه های اجتماعی است، در روز اولی که قرار بود بعنوان والی به دایکندی برود طیاره حامل او و همراهانش دچار سانحه شد اما آسیبی به کسی نرسید.
بعد از تقرر او بعنوان والی هم زمزمه هایی به گوش می رسید که او از شهید مزاری خوشش نمی آید و عکس شهید مزاری که در دفتر کار والی قبلی دایکندی نصب بوده را پاره کرده و دور انداخته است.
این شایعات به حدی داغ شده است که آقای بلیغ اطلاعیه ای را منتشر کرده است که در زیر می خوانید :

اطلاعيه مقام ولايت دايكندي

در پي ادعاهاي بي اساس، واهي، دروغ و مغرضانه برخي افراد در شبكه هاي مجازي در مورد برداشتن و پاره كردن عكس شهيد وحدت ملي، استاد شهيد عبدالعلي مزاري، به اطلاع هموطنان عزيز و پيروان واقعي آن شهيد بزرگ مي رساند كه اين ادعاها كاملا بي پايه، دروغ و واهي بوده و از سوي مقام ولايت دايكندي به شدت رد مي گردد. شهيد مزاري تنها متعلق به يك فرد و جريان خاص نيست، بلكه متعلق به تمام عدالت خواهان و مردم افغانستان است.
از تمام مردم شريف ولايت دايكندي تقاضامندم، نه تنها به اينگونه ادعاهاي بي اساس و واهي توجه نكنند، بلكه دست در دست هم نهاده و يكپارچه و متحد خود را مصروف آبادي و سازندگي ولايت و سرزمين خويش نموده و آروزهاي آن شهيد بزرگ را در عمل تحقق بخشيم.

محمود بليغ
والي دايكندي

انتهای پیام

نظرات(۱ دیدگاه)

  1. عبدالعلی نظری
    (۶ جوزا ۱۳۹۷)

    کیر تو کس زن کسایی که مزاری را پاره کردند

نظر شما چیست؟