نور: در صورت عدم پرداخت معاش کارمندان از سوی حکومت، از عواید بندر حیرتان اجرا خواهد شد

  • انتشار: ۲۴ جدی ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 35586
عطا محمد نور

عطا محمد نور رئیس اجرایی حزب جمعیت در میان هوادارانش در بلخ گفت که در صورتیکه مقامات حکومتی معاش کارمندان ولایت بلخ را قطع کند از عواید گذرگاه مرزی حیرتان پرداخت خواهم کرد.

عطا محمد نور که در جمعی از هوادارانش در بلخ سخنرانی می کرد در واکنش به اظهارات مقامات حکومت به احتمال عدم اجرای معاشات کارمندان ولایت بلخ بیان داشت:” این اشتباه نباید صورت بگیرد وگرنه من از عواید بندر حیرتان معاش کارمندان را مستقیما اجرا خواهم کرد”.

عطامحمد نور با اشاره به سفر هیات شورای امنیت سازمان ملل متحد به افغانستان تاکید می‌کند که این هیات نباید به چند جلسه تشریفاتی حکومت بسنده کند و باید مشکلات افغانستان را از زبان مردم بشنود.

وی بیان داشت که به دلیل بی کفایتی و ضعف مدیریت سران حکومت وحدت ملی کشور از تمام جوانب به سمت بحران نزدیک شده و وضعیت روز به روز وخیم‌تر می‌شود، سران حکومت نیز به جای رسیدگی به مشکلات مردم به حرف، توطئه و دسیسه سازی علیه ملت مصروف شده است.

آقای نور با اشاره به گسترش روز افزون جنگ در کشور بیان داشت که همه روزه ده‌ها فرزند این وطن به کام مرگ می افتد و امن‌ترین ولایت افغانستان در حال نا امن شدن است.

والی بلخ همچنان به اظهارات اخیر مسوولان اداره ارگان‌های محلی واکنش نشان داد و گفت که ماموران این اداره نباید در مسایل بزرگ سیاسی مداخله کنند.

سخنگوی اداره ارگان‌های محلی پیش از این، آقای نور را والی مستعفی ولایت بلخ خوانده گفته بود که امضا وی در ادارات حکومتی اعتبار نداشته و در صورت وجود امضای آقای نور در درخواست نامه‌های اجرای معاشات کارمندان ولایت بلخ، معاشات آنان اجرا نخواهد شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟