نشست قندهار امروز بدون عطا محمد نور برگزار می شود

  • انتشار: ۱۱ قوس ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 33899

تعدادی از اعضای پارلمان و سیاستمداران مخالف حکومت که برای نشستی در قندهار حضور دارند، می گویند این نشست با نام “شورای تفاهم”، امروز در این ولایت برگزار می شود.

قرار بود این نشست روز گذشته برگزار شود اما به دلیل عدم اجازه پرواز به هواپیمای حامل والی بلخ و باتور دوستم، به تعویق افتاد. گفته می شود عطا محمد نور در این اجلاس اشتراک نمی کند.

برخی از شرکت کنندگان این نشست به دولت هشدار داده اند که هرچه سریعتر اجازه بدهد تا هواپیمای حامل عطا محمد نور به قندهار محل برگزاری این نشست پرواز نماید.

این سیاستمداران می‌گویند اگر تا دوازده ساعت آینده برای عطامحمد نور، والی بلخ اجازۀ اشتراک در این نشست داده نشود، مسؤولیت هرآنچه رخ دهد، به دوش حکومت افغانستان خواهد بود.

همایون همایون معاون اول مجلس نمایندگان که از برگزار کنندگان این نشست است  در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که 77 نماینده  پارلمان، رئیس جمهور پیشین، رئیس سابق امنیت ملی و شماری دیگر از شخصیت های سیاسی، علاوه بر والی بلخ در این نشست حضور خواهند داشت.

با ان وصف به نظر می رسد که حضور اقای  نور در این نشست متنفی است و برگرارکنندگان، بدون حضور وی باید جلسات خود را برگزار نمایند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟