محمد هارون چخانسوری بعنوان سخنگوی ریاست جمهوری انتخاب شد

  • انتشار: ۱۵ جوزا ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 13584

ارگ ریاست جمهوری امروز (شنبه) با انتشار خبر نامه ای از تقرر محمد هارون چخانسوری به عنوان سخنگوی مقام عالی ریاست جمهوری و مختار الله مختار به عنوان رییس تشریفات ریاست عمومی اداره امور خبر می دهد.

در این خبرنامه آمده است “بر اساس پیشنهاد ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری و منظوری محمد اشرف غنی رئیس جمهوری  افغانستان، محمد هارون چخانسوری رئیس تشریفات ریاست عمومی اداره امور تبدیلاً در بست مافوق رتبه بحیث سخنگوی مقام عالی ریاست جمهوری  و مختار الله مختار با حفظ بست، امتیازات و وظایف فعلی( دستیار خاص رئیس جمهور) بحیث رئیس تشریفات ریاست عمومی اداره امور، تقرر گرده اند”.

در ادامه گفته شده محمد هارون چخانسوری تحصیلات عالی  را تا سطح ماستری در بخش اداره‌عامه و پالیسی در پوهنتون سیدنی آسترالیا به اتمام رسانده است. اقای چخانسوری پیش از این در بانک جهانی ایفای وظیفه نموده و بیش از۱۲ سال در دوایر دولتی و غیر دولتی در زمینه‌های پالیسی‌سازی و مدیریت برنامه‌ها کار کرده است.

در ادامه این خبر نامه امده است ٬ مختارالله مختار پیش از این در کمیسیون تنظیم پروسه انتقال، وزارت احیا و انکشاف دهات، و وزارت زراعت و آبیاری ایفای وظیفه نموده و بیش از ۱۲ سال در دوایر دولتی و غیر دولتی در برنامه های انکشافی  کار کرده است.

مختارالله مختار  تحصیلات عالی  را در بخش اداره و تجارت به اتمام رسانده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟