محاکمه 4 مرد آدمخوار در آفریقای جنوبی

  • انتشار: ۳۱ اسد ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 29337

چهار مرد به اتهام آدم خواری به دادگاهی در آفریقای جنوبی احضار شدند. احضار این چهار نفر پس از آن صورت گرفت که یکی از آنها ظاهراً با مراجعه به یک پاسگاه پلیس گفت که از خوردن گوشت انسان خسته شده است.

به گزارش یورو نیوز، وقتی که پلیس از این متهم سوال‌های بیشتری پرسید، او قسمتی از یک پا و دست انسان را به ماموران نشان داد. پس از آن بود که پلیس به همراه این مرد در خانه‌ای در منطقه «کوازولو ناتال» (KwaZulu-Natal) اعضای بدن دیگری را یافت که متعلق به انسان بود.

پلیس آفریقای جنوبی پس از تحقیق و بررسی چهار مرد را که دو نفر از آنها شفادهنده‌های سنتی هستند به اتهام قتل و مشارکت در قتل دستگیر کرد. در برخی از جوامع سنتی در کشورهای آفریقایی این تفکر رواج دارد که که شفادهندگان سنتی قادرند با آمیزه‌ای از باورها، جادو و آیین، و داروهای بعضا عجیب و غریب و نامعمول رفع بیماری و یا دفع شیاطین کنند.

پلیس همزمان با ادامه تحقیقات، از کسانی که خویشاوند و نزدیکانشان در پیرامون شهر استکورت (Estcourt) ناپدید شده اند خواست تا موضوع را با پلیس در جریان بگذارند.

همزمان گروهی از متخصصان پزشکی قانونی با هدف بررسی منشا استخوان‌های انسانی پیدا شده در جریان تحقیقات پلیس و شمار قربانیان، آزمایش‌های علمی خود را آغاز کرده اند.

یک ماه پیش، در دوربان، بزرگترین شهر این منطقه مردی دستگیر شد که در کوله پشتی اش سر بریده یک انسان را پنهان کرده بود. گمان می رود فرد دستگیر شده می خواسته تا سر بریده را به یک شفادهنده سنتی بفروشد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟