مجلس سنا: افشای لیست جنایتکاران کابل یک اقدام شعاریست/ همینکه جرات کرده خانه اش اباد!

  • انتشار: ۱۹ جدی ۱۳۹۷
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 52195

مجلس سنا افشای لیست جنایتکاران کابل توسط وزارت امور داخله را شعار دانست و گفت که این وزارت باید در یک اقدام عملی این مجرمین رابازداشت کنند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، در نشست دیروز (18 جدی) این مجلس، فضل هادی مسلم یار در انتقاد از این اقدام وزارت داخله گفت:”اگر افشای این لیست کارهای شعاری نباشد چه ضرور است که در فیسبوک منتشر می‌شود، وزارت داخله مسئولیت دارد جنایت‌کاران را بازداشت کند، متاسفانه در افغانستان کار شعاری بیشتر از اقدام‌های عملی است.”

وی در ادامه افزود: “با این وجود هم از افشای لیست جنایت کاران حمایت می‌کنیم، همینکه جرأت کرده خانه‌اش آباد، ولی می‌خواهیم که بازهم جرأت کند و آنان را بازداشت کند.”

مجلس سنا این اقدامات را برای تامین امنیت کابل موثر خواند و از مردم خواست تا برای دستگیری این مجرمین همکاری لازم را به عمل بیاورند.

همچنین سناتوران در این نشست تاکید کردند که در صورت همکاری مردم برای بازداشت این جنایتکاران، پولیس متوجه تهدید بعدی مردم باشند و این مجرمین را دوباره ازاد نکنند.

یادآوری میکنیم که اخیرا وزارت داخله کشور در پی اصلاحات جدید این وزارت، یک فهرست که در آن 222 جنایت کار جای گرفته افشا کرد، که این مجرمین با اراده خود تسلیم پولیس شوند در غیر این صورت برای دستگیری آنان اقدام خواهد شد.

گفته می شود که پس از انتشار این فهرست چن تن از این جنایتکاران تسلیم پولیس شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟