فروش بست های بالا در وزارت مخابرات به چندین هزار دالر

  • انتشار: ۲۸ سنبله ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیاقتصادتیتر 2
  • شناسه مطلب: 47857

گزارش ها حاکی از آن است که نزدیکان شهزادگل آریوبی وزیر مخابرات و تکالوژی معلوماتی در پست های بالا در این وزارت را در بدل ده ها هزار دالر را دریافت کرده است.

رسانه ها گزارش دادند که جنت‌گل احمدزی، مسوول اداره اترا، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و کارمندان نزدیک به وی را به فساد و گرفتن رشوه متهم می‌سازد.

احمدزی سندهایی را نشان می‌دهد که به گفته وی مشاور ارشد و دستیار شهزاد گل آریوبی، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، برای استخدام وی در یکی از ریاست‌های این وزارت، از وی پانزده هزار دالر رشوه خواسته است و ادعا می‌کند که پیامک وزیر را نیز دارد که ده هزار دالر از وی خواسته است.

احمدزی می‌گوید که در ماه ثور با هفده تن دیگر برای به دست آوردن کرسی ریاست تکنالوژی و نوآوری وزارت مخابرات امتحان داد و در این آزمون سه تن به شمول وی کامیاب شدند. پس از آن دو آزمون تحریری و تقریری دیگر را نیز سپری کردند، اما وزارت مخابرات به وسیله ایمیل به وی اطلاع داد که وی پنجاه و هشت اعشاریه شش نمره گرفته است و واجد شرایط استخدام در این کرسی نیست.

آقای احمدزی ادعا می‌کند که در ایمیلی که وی از نشانی ایمیل مشاور وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی دریافت کرده است، از وی پانزده هزار دالر خواسته است.

در یک سند دیگر ادعا شده است که از شماره تیلفون وزیر مخابرات برایش پیامک داده شده است و از وی رشوه خواسته‌اند.

جنت گل احمدزی می‌گوید که در آغاز نیز وزارت مخابرات به وی اطلاع داده بود که در این مقام کامیاب نشده است، اما پس از آن که وی به کمیسیون اصلاحات اداری شکایت کرد، روشن شد که برنده این مقام وی بوده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟