غنی: افغانستان دولت های ضعیفی داشته، ولی ما باید خود را قدرتمند بسازیم

  • انتشار: ۱۸ اسد ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 46034

رئیس جمهور اشرف غنی در دیدار با جوانان کاپیسا گفت که تعریف تاریخ افغانستان این است که ما یک ملت عظیم هستیم که دولت های ضعیف داشته ایم، باید دولت خود را قدرتمند بسازیم.

ارگ با نشر بیانیه ای نوشته است که رئیس جمهور اشرف غنی عصر روز گذشته (چهارشنبه) در دیدار با جوانان ولایت کاپیسا گفت هدفی را تعیین کنید که قابل عمل باشد و طرح های تان باید افغانی باشد.

محمد اشرف غنی، گفت که در چهار ماه آینده، تغییرات اساسی به اساس رقابت در ولایات رونما می گردد. وی افزود که مشارکت زنان حتمی و ضروری است و زنان در بست های بلندتر تقرر خواهند یافت.

وی خطاب به جوانان گفت که هدفی را تعین کنید که قابل عمل باشد و طرح های تان باید افغانی باشند و همچنان ظرفیت خود را تشخیص کنیم و باید پلان عمل زمانبدی شده داشته باشیم.

رئیس جمهور گفت که موقعیت افغانستان طلا است زیرا کشور ما کوتاه ترین نقطۀ وصل آسیای مرکزی و جنوبی است و ما باید زیربناها را به گونه ای عیار سازیم که از این موقعیت استفاده کنیم.

وی گفت که سرمایه های تاریخی و فرهنگی افغانستان بی نظیر میباشد و مهمترین سرمایه ما جوانان ماست، به شرط اینکه بین نسل های جوان توافق وجود داشته باشد و اگر شما نسل هماهنگی و وحدت شوید، این کلان ترین فرصت برای ما خواهد بود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد که تعریف تاریخ افغانستان این است که ما یک ملت عظیم هستیم که دولت های ضعیف داشته ایم، باید دولت خود را قدرتمند بسازیم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟