عربستان باید از تامین مالی گروه های افراطی دست بردارد

  • انتشار: ۱۵ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 23857

جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس می گوید؛ باید گفتگوهای سختی را با عربستان سعودی و دیگر کشورهای عرب خلیج (فارس) درباره توقف تامین مالی گروه های افراطی آغاز کند.

جرمی کوربین رهبر حزب مخالف پارلمان انگلیس روز گذشته (یکشنبه) گفت انگلیس باید گفتگوهای سختی را با عربستان سعودی و دیگر کشورهای عرب خلیج فارس درباره توقف تامین مالی گروه های افراطی آغاز کند.

کوربین تصریح کرد ارزش های دموکراتیک انگلیس باید حفظ شوند. ما باید با اسلام هراسی و شکاف مقابله کنیم و برای اینکه نشان دهیم یک دموکراسی قوی داریم همه با هم متحد در انتخابات هشتم جون شرکت کنیم.

وی در ادامه گفت انگلیس باید گفتگوهای مشخص و دشواری با عربستان سعودی و دیگر کشورهای عرب خلیج برگزار کند که حامی ایدیالوژی افراط گرایانه بوده اند و منابع مالی آن را تامین کرده اند.

کوربین همچنین از ترزا می به دلیل تعداد کم نیروهای پولیس در زمان حضور در وزارت داخله انتقاد کرد و وعده های خود برای جذب 10 هزار نیروی جدید پولیس از جمله افسران مسلح را مجددا تکرار کرد.

نتایج آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد حزب کارگر تحت رهبری کوربین به سرعت در حال نزدیک شدن به حزب محافظه کار تحت رهبری ترزا می است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟