عادله راز بعنوان معین جدید همکاری های اقتصادی وزرات خارجه معرفی شد

  • انتشار: ۲۵ ثور ۱۳۹۵
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 12896

خانم عادله راز به عنوان معین جدید همکاری های اقتصادی وزارت امور خارجه به کارمندان وزارت امور خارجه معرفی و رسماً به کار آغاز نمود.

در خبر نامه وزارت امورخارجه آمده است؛ در مراسم معرفی خانم عادله راز که در مقر وزارت امور خارجه برگزار شده بود، صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه، حکمت خلیل کرزی معین سیاسی، دوکتور نصیر احمد اندیشه معین مالی و اداری، خانم کامله صدیقی معاون ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری، رؤسا و شماری از کارمندان این وزارت شرکت داشتند.

در ابتداء، خانم کامله صدیقی معاون ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری فرمان جلالتمآب رئیس جمهور را در ارتباط به تقرر خانم عادله راز به حیث معین همکاری های اقتصادی وزارت امور خارجه به اشتراک کنندگان مجلس فرائت نمود.

صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه تقرر و تعیین خانم عادله راز را در این سمت به موصوفه تبریک گفته افزود: “وزارت امور خارجه به عنوان دستگاه دیپلوماسی کشور مسئولیت پیگیری اهداف سیاست خارجی و تأمین و دفاع از منافع ملی را به عهده دارد، که یک بخش مهم هدف سیاست خارجی ما را توسعه اقتصادی و رشد سرمایه گذاری تشکیل می دهد. به همین دلیل، هدف دیپلوماسی نیز تنها ایجاد و گسترش روابط دو جانبه یا چند جانبه میان دولت ها باقی نمانده، بلکه با رشد سازمان های تجارتی، سرمایه گذاری و خدمات منطقه یی و جهانی، دیپلوماسی اقتصادی در راستای تنظیم روابط اقتصادی دو جانبه و چند جانبه میان دولت ها و سازمان های اقتصادی منطقه یی و جهانی معنا یافته است.”

گفتنی است خانم عادله راز قبلا به حیث معاون پیشین سخنگوی ریاست جمهوری ایفای وطیفه می کرد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟